D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jul 2011 #21 Schijnt zondag wat beter te worden met zon en weinig regen.. Denk dat we rond 12:00 of daar ergens zijn..?
Schijnt zondag wat beter te worden met zon en weinig regen.. Denk dat we rond 12:00 of daar ergens zijn..?
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jul 2011 #24 Geen idee.. Ik ken Essen (nog) niet Jij een idee? Als het weer nu slecht is kunnen we centraal Afspreken tussen Tilburg en Roosendaal?
Geen idee.. Ik ken Essen (nog) niet Jij een idee? Als het weer nu slecht is kunnen we centraal Afspreken tussen Tilburg en Roosendaal?
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 jul 2011 #25 Geen idee.. Ik ken Essen (nog) niet Jij een idee? Als het weer nu slecht is kunnen we centraal Afspreken tussen Tilburg en Roosendaal?
Geen idee.. Ik ken Essen (nog) niet Jij een idee? Als het weer nu slecht is kunnen we centraal Afspreken tussen Tilburg en Roosendaal?
M Maus010 Komt weleens kijken 15 jul 2011 #26 Bij de Mac in roosendaal afspreken?? Mocht het droog zijn, dan ben ik daar wel om 12.00u.
M Maus010 Komt weleens kijken 15 jul 2011 #27 Bij de Mac in roosendaal afspreken?? Mocht het droog zijn, dan ben ik daar wel om 12.00u.
M Maus010 Komt weleens kijken 16 jul 2011 #32 Ik ga het helaas niet redden morgen........is wat tussen gekomen :cry Gezien de weersverwachtingen vind ik het niet heel erg :vertag
Ik ga het helaas niet redden morgen........is wat tussen gekomen :cry Gezien de weersverwachtingen vind ik het niet heel erg :vertag
M Maus010 Komt weleens kijken 16 jul 2011 #33 Ik ga het helaas niet redden morgen........is wat tussen gekomen :cry Gezien de weersverwachtingen vind ik het niet heel erg :vertag
Ik ga het helaas niet redden morgen........is wat tussen gekomen :cry Gezien de weersverwachtingen vind ik het niet heel erg :vertag
D Dominic Loopt hier de deur plat 16 jul 2011 #34 Welke bezinepomp doen we? Morgen schijnt de zon met kans op een bui..
D Dominic Loopt hier de deur plat 16 jul 2011 #35 Welke bezinepomp doen we? Morgen schijnt de zon met kans op een bui..
K Kimmes B. Komt weleens kijken 16 jul 2011 #36 Nou weer een benzinepomp dan weet ik niet waar ik moet wezen hoor.
K Kimmes B. Komt weleens kijken 16 jul 2011 #37 Nou weer een benzinepomp dan weet ik niet waar ik moet wezen hoor.
D Dominic Loopt hier de deur plat 16 jul 2011 #38 Haha foutjuh.. Moest mac zijn Houden we we het op 12:00 bij de Mac in Roosendaal! (Takspui 2) Anders mail je nummer ff op hyves
Haha foutjuh.. Moest mac zijn Houden we we het op 12:00 bij de Mac in Roosendaal! (Takspui 2) Anders mail je nummer ff op hyves
D Dominic Loopt hier de deur plat 16 jul 2011 #39 Haha foutjuh.. Moest mac zijn Houden we we het op 12:00 bij de Mac in Roosendaal! (Takspui 2) Anders mail je nummer ff op hyves
Haha foutjuh.. Moest mac zijn Houden we we het op 12:00 bij de Mac in Roosendaal! (Takspui 2) Anders mail je nummer ff op hyves