Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier nog een motorrijder. Ik heb een Suzuki GSX-R 750 uit 1989 (lucht-/oliegekoeld :thumbup). Volledig origineel op een carbon-look voorspatbord, knipperlichten en stalen remleidingen na. Dat voorspatbord en die knipperlichten wil ik ooit nog eens inwisselen voor origineel spul, maar dat heeft voor mij weinig prioriteit.
Dank je Ik persoonlijk vind het een van de vetste motors die je voor een beperkt budget (< 2000 euro) kan kopen. Het rijdt werkelijk heerlijk en is niet stuk te krijgen.
Waarom bewaar jij je FZR600 niet om mee te gaan rijden straks? Mankeert er veel aan? Heb zelf ook eens op een FZR600 gereden, en ik vond 'm op het schakelen na (zwak punt van de Yamaha's, schijnt het) best wel lekker rijden. Wel stukken minder sportief dan mijn GSX-R qua karakter en zithouding, maar da's persoonlijke voorkeur.
ik rij een fzr600 uit 90 speciaal gespoten in het blauw met flakes aparts kleurtje. en voor woon werk en boodschappen heb ik een honda ntv650 met badkuip tjsa de manta staat vaak werkloos voor de deur ik stap zomer en winter op de motor.