C Cobus Komt hier geregeld 18 dec 2011 #81 Van buiten ziet hij er mooi uit. Alleen van binnen vind ik hem een beetje somber.
Z ZafirArt Komt weleens kijken 18 dec 2011 #82 @Cobus wrote:Van buiten ziet hij er mooi uit. Alleen van binnen vind ik hem een beetje somber. in het interieur is sfeer-verlichting (!!) aangebracht ... in de kleur rood :hmmz
@Cobus wrote:Van buiten ziet hij er mooi uit. Alleen van binnen vind ik hem een beetje somber. in het interieur is sfeer-verlichting (!!) aangebracht ... in de kleur rood :hmmz
Z ZafirArt Komt weleens kijken 18 dec 2011 #83 @Cobus wrote:Van buiten ziet hij er mooi uit. Alleen van binnen vind ik hem een beetje somber. in het interieur is sfeer-verlichting (!!) aangebracht ... in de kleur rood :hmmz
@Cobus wrote:Van buiten ziet hij er mooi uit. Alleen van binnen vind ik hem een beetje somber. in het interieur is sfeer-verlichting (!!) aangebracht ... in de kleur rood :hmmz
H hennyw Post best veel 20 dec 2011 #86 @Opelkees wrote:heerlijke wagen om mee te rijden! al veel km mee gemaakt?
H hennyw Post best veel 20 dec 2011 #87 @Opelkees wrote:heerlijke wagen om mee te rijden! al veel km mee gemaakt?
O Opelkees Hoort bij de inboedel 21 dec 2011 #88 @hennyw wrote:@Opelkees wrote:heerlijke wagen om mee te rijden! al veel km mee gemaakt? niet echt veel kilometertje of 15 het is een showroomauto van ons
@hennyw wrote:@Opelkees wrote:heerlijke wagen om mee te rijden! al veel km mee gemaakt? niet echt veel kilometertje of 15 het is een showroomauto van ons
O Opelkees Hoort bij de inboedel 21 dec 2011 #89 @hennyw wrote:@Opelkees wrote:heerlijke wagen om mee te rijden! al veel km mee gemaakt? niet echt veel kilometertje of 15 het is een showroomauto van ons
@hennyw wrote:@Opelkees wrote:heerlijke wagen om mee te rijden! al veel km mee gemaakt? niet echt veel kilometertje of 15 het is een showroomauto van ons
S StinG Komt hier geregeld 4 jan 2012 #90 ik vindt deze wel mooi, zou hem wel willen hebben :kewlpics
S StinG Komt hier geregeld 4 jan 2012 #91 ik vindt deze wel mooi, zou hem wel willen hebben :kewlpics
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 4 jan 2012 #92 Zeer mooie auto, maar ga veeeeel liever voor de Ford S-Max Al moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring met de Zafira heb maar wel met de S-max ( 1e model en facelift model ) Wel een keer meegereden in het 2e type Zafira was ok maar meer niet.
Zeer mooie auto, maar ga veeeeel liever voor de Ford S-Max Al moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring met de Zafira heb maar wel met de S-max ( 1e model en facelift model ) Wel een keer meegereden in het 2e type Zafira was ok maar meer niet.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 4 jan 2012 #93 Zeer mooie auto, maar ga veeeeel liever voor de Ford S-Max Al moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring met de Zafira heb maar wel met de S-max ( 1e model en facelift model ) Wel een keer meegereden in het 2e type Zafira was ok maar meer niet.
Zeer mooie auto, maar ga veeeeel liever voor de Ford S-Max Al moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring met de Zafira heb maar wel met de S-max ( 1e model en facelift model ) Wel een keer meegereden in het 2e type Zafira was ok maar meer niet.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 5 jan 2012 #96 Was ik me niet van bewust. 28.000 tegen over 34.000 is idd wel een erg groot verschil. gwn ff doorsparen dus voor die gene :vertag :jerry
Was ik me niet van bewust. 28.000 tegen over 34.000 is idd wel een erg groot verschil. gwn ff doorsparen dus voor die gene :vertag :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 5 jan 2012 #97 Was ik me niet van bewust. 28.000 tegen over 34.000 is idd wel een erg groot verschil. gwn ff doorsparen dus voor die gene :vertag :jerry
Was ik me niet van bewust. 28.000 tegen over 34.000 is idd wel een erg groot verschil. gwn ff doorsparen dus voor die gene :vertag :jerry
Y yzf1kr Komt hier geregeld 8 jan 2012 #98 Ik denk dat dit toch wel de opvolger van mijn Vec C gaat worden, tenzij ze ooit nog met een echte SW van de Insignia komen.
Ik denk dat dit toch wel de opvolger van mijn Vec C gaat worden, tenzij ze ooit nog met een echte SW van de Insignia komen.
Y yzf1kr Komt hier geregeld 8 jan 2012 #99 Ik denk dat dit toch wel de opvolger van mijn Vec C gaat worden, tenzij ze ooit nog met een echte SW van de Insignia komen.
Ik denk dat dit toch wel de opvolger van mijn Vec C gaat worden, tenzij ze ooit nog met een echte SW van de Insignia komen.