I ikdenman Loopt hier de deur plat 3 mrt 2013 #82 @wim-v6 wrote:Nog belangrijker, niet bezuinigen op de olie.. Willem komt goed :thumb
T teungts Loopt hier de deur plat 3 mrt 2013 #83 topie dat je geluk hebt gehad. maar waar kwamen die ijzer slijpsels vandaan????
G Ghanz Forumbewoner 5 mrt 2013 #84 geen idee Teun. ik hoopte dat jullie mij hier daar meer over konden vertellen Dennis.... Geluk met het grote k Ding. hahaa
geen idee Teun. ik hoopte dat jullie mij hier daar meer over konden vertellen Dennis.... Geluk met het grote k Ding. hahaa
T teungts Loopt hier de deur plat 5 mrt 2013 #85 ik zou even een week goed rijden en dan weer even de pan er onder vandaan om zeker te weten
wim-v6 Forumbewoner 5 mrt 2013 #86 Zou in iedergeval op zijn minst de olie Zeer kort hierna verversen, en Controleren op ijzervijlsel, zou zomaar eens de oliepomp zelf kunnen zijn.. Willem
Zou in iedergeval op zijn minst de olie Zeer kort hierna verversen, en Controleren op ijzervijlsel, zou zomaar eens de oliepomp zelf kunnen zijn.. Willem