Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag dus bij de VOD geweest. Ze zijn anderhalf uur bezig geweest en niets gevonden.
Lambda is goed (doorgemeten).
Mijn tweede vermoeden was de bobine, aangezien het erger werd met het warm worden met de motor. VOD had het over niet goed sluiten van een klep (lijkt mij vaag verhaal), maar ze hadden geen compressietest gedaan.
Iemand hier met een x18xe1 in de buurt van Breda? Misschien dat we dan eens even vijf minuten van bobine kunnen wisselen om dat uit te sluiten?
kijk eens naar de waterslangen naar de verdamper denk dat het dunnen zijn deze zou ik vervangen voor dikke slangen net zo als die van de kachel even nieuwe aansluitingen halen en slang daar door veel meer warmte in de verdamper tijdens rijden als ik je verhaal zo lees bevriest de verdamper door te lage temp in verdamper kan mogelijk ook defect code lamda sensor veroorzaken komt door te arm mengsel niet door defect sensor !!! deze modificatie meermaals met succes gedaan zelfde klacht hoop dat je er wat aan hebt
Ik verdenk zelf de bobine, dus daar ben ik naar op zoek.
Vectra61, het is jaren goed geweest en hoe warmer de motor wordt (dus ook de motorruimte warmt dan op), hoe erger het probleem wordt. Dus ook dat lijkt me onlogisch? Eerst binnenkort langs wim-v6, binnenkort even een datum prikken.
uit ervaring kan ik je vertellen dat de dunne uitstoompijpjes tussen de kachel slangen verkalken waardoor in de loop der tijd de door stroming geblokkeerd cq te weinig is
verdamper hangt als het goed is tegen het front (rijwind)waardoor je van het zomer minder last zal hebben gehad