D dResign Lid 11 mei 2011 #24 Gisteren even aan de tech2 gehangen Geen foutcodes enkel merkte we op dat de lambdasonde tussen 700 en 100 viel en dat cilinder 3 tot 7° voorontsteking heeft Heb vanmorgen een 2dehandse bobine ontvangen hopelijk kan ik deze vanavond nog testen originele bougies heb ik niet ter mijne beschikking en 90% ligt het ook hier niet aan het kon zijn dat de gasklep gekuist moest worden ...
Gisteren even aan de tech2 gehangen Geen foutcodes enkel merkte we op dat de lambdasonde tussen 700 en 100 viel en dat cilinder 3 tot 7° voorontsteking heeft Heb vanmorgen een 2dehandse bobine ontvangen hopelijk kan ik deze vanavond nog testen originele bougies heb ik niet ter mijne beschikking en 90% ligt het ook hier niet aan het kon zijn dat de gasklep gekuist moest worden ...
D dResign Lid 11 mei 2011 #25 Gisteren even aan de tech2 gehangen Geen foutcodes enkel merkte we op dat de lambdasonde tussen 700 en 100 viel en dat cilinder 3 tot 7° voorontsteking heeft Heb vanmorgen een 2dehandse bobine ontvangen hopelijk kan ik deze vanavond nog testen originele bougies heb ik niet ter mijne beschikking en 90% ligt het ook hier niet aan het kon zijn dat de gasklep gekuist moest worden ...
Gisteren even aan de tech2 gehangen Geen foutcodes enkel merkte we op dat de lambdasonde tussen 700 en 100 viel en dat cilinder 3 tot 7° voorontsteking heeft Heb vanmorgen een 2dehandse bobine ontvangen hopelijk kan ik deze vanavond nog testen originele bougies heb ik niet ter mijne beschikking en 90% ligt het ook hier niet aan het kon zijn dat de gasklep gekuist moest worden ...
D dResign Lid 14 mei 2011 #26 bobine getest en het is weer in orde JOEPIE enkel op rolantie zakt ie nog in toeren en dat is dus te wijten aan de vuile gasklep
bobine getest en het is weer in orde JOEPIE enkel op rolantie zakt ie nog in toeren en dat is dus te wijten aan de vuile gasklep
D dResign Lid 14 mei 2011 #27 bobine getest en het is weer in orde JOEPIE enkel op rolantie zakt ie nog in toeren en dat is dus te wijten aan de vuile gasklep
bobine getest en het is weer in orde JOEPIE enkel op rolantie zakt ie nog in toeren en dat is dus te wijten aan de vuile gasklep