Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wonderbolt - oil restrictor bout - **Ze zijn op!!**
ook gelijk even de onderste slang naar de ic eraf gehaald om te kijken ..
geen druppel olie, alle slangen zijn verder nog schoon.
De oliegeur is verdwenen tot op heden, enige wat er nog te ruiken was was tijdens de 1e rit erna een beetje remmenreiniger vh schoonspuiten na het loshalen vd leiding
hitteschild moet idd even wijken voor montage. Maar als je de waterpomptang pakt en de rechter slangenklem los haalt dan kun je het schild er zo tussenuit halen.
Even de carterslang los idd, en de bovenste leiding loshalen ( 2 boutjes ) dan kun je het schild zonder te verzieken met een waterpomptang heel goed ertussen vandaan halen hoor .
zeker als je na gaat dat bijna elke andere turbo op een ander merk auto ze standaard al heeft.
hadden ze wel fabriek af mogen doen dit:thumbdown
Naja, hoop commotie. Ik heb ze gewoon na laten maken. En probeer mijn kosten eruit te krijgen die ik ervoor heb moeten maken.
Dat een ander merk andere aanpassingen heeft gedaan oke. Maar VW heeft ze niet. Want ik heb iemand bij VW werken die heeft alles nagezocht en de bout van VW is hetzelfde als die van Opel. Mercedes niet. BMW ook niet.
Dan bedoel je zeker een ander turbo merk dat ze standaard meegeleverd heeft zoals: Garret.
Dus vraag mij af welk merk jij dan bedoeld. Aangezien niet alle banjobouten hetzelfde zijn oftewel universeel. je hebt ook nog verschillende schroefdraad types dan alleen maar standaard metrisch.
Heb de bout aan iemand verkocht waarvan de turbo rookte. De turbo scheen volgens hem nu minder te roken dan voorheen. Ik krijg nog een update als het uitlaat systeem en de ic schoon is.
Ik zou de beste man vanmiddag spreken maar dat ging niet door. Ik probeer hem vandaag nog te bellen hierover. Dan weet ik sneller iets meer over het slangen gebeuren.
En een catchtankje hoeft er niet tussen. Baasj had hier een andere oplossing voor. Hij heeft vanaf het kleppendeksel een slang naar de carter lopen moet alleen even weten welke maat en lengte de slang heeft. Is iets goedkoper.