O opel_omega_steinmetz Post best veel 4 nov 2009 #42 Daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen, zowel voor station als sedan en met en zonder regelbare interval. Dat met relais 99 van VW ga ik ook eens proberen. Ik welke types VW kan ik deze het meeste vinden ?
Daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen, zowel voor station als sedan en met en zonder regelbare interval. Dat met relais 99 van VW ga ik ook eens proberen. Ik welke types VW kan ik deze het meeste vinden ?
B boerbeun Lid 4 nov 2009 #44 ik wist ook niet, keek onder de dash van een golf, staat er LOEIgroot voor je neus 99
O Oenatje Hoort bij de inboedel 4 nov 2009 #45 origineel gepost door Oenatje relai uit een vw nr 99, zit in het zekeringen kastje. staat er met koeien letters op. zei ik toch
origineel gepost door Oenatje relai uit een vw nr 99, zit in het zekeringen kastje. staat er met koeien letters op. zei ik toch
B boerbeun Lid 7 nov 2009 #46 vandaag zaakje erin gehangen. Jezus, dat ik dàt zo lang uitgesteld heb zeg :jerry 20 minuutjes zat alles er werkend en netjes in.
vandaag zaakje erin gehangen. Jezus, dat ik dàt zo lang uitgesteld heb zeg :jerry 20 minuutjes zat alles er werkend en netjes in.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 7 nov 2009 #48 Je gaat toch geen vw delen op een Opel zetten. :thumbdown Shame on all of you guys.. :jerry Doe mij maar die orginele Omega hendel met stel wiel. Mooie dikke hendel gelijk :thumbup
Je gaat toch geen vw delen op een Opel zetten. :thumbdown Shame on all of you guys.. :jerry Doe mij maar die orginele Omega hendel met stel wiel. Mooie dikke hendel gelijk :thumbup
O Oenatje Hoort bij de inboedel 7 nov 2009 #49 in mijn vectra a heb ik nu ook zo'n setje van een omega. en in de astra zit zo'n 99 relai, dit zit er ook in:
in mijn vectra a heb ik nu ook zo'n setje van een omega. en in de astra zit zo'n 99 relai, dit zit er ook in:
A andrew2 Komt weleens kijken 7 nov 2009 #51 origineel gepost door Jerremy En dat is.... ? een ruitensproeierpompje
Y yoyo Post best veel 7 nov 2009 #53 @boerbeun, Vertel nu eens wat je precies gedaan heb (eventueel met foto's) dan kan de rest ook genieten van een betere interval ritme. (ik in ieder geval wel hoop ik) gr, Aart
@boerbeun, Vertel nu eens wat je precies gedaan heb (eventueel met foto's) dan kan de rest ook genieten van een betere interval ritme. (ik in ieder geval wel hoop ik) gr, Aart
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 8 nov 2009 #55 Misschien even onder de kop "how too " te plaatsen. Gr Jack
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 nov 2009 #57 Kan dit ook op een astra G? En wat moet je dan hebben?
O Oenatje Hoort bij de inboedel 12 nov 2009 #58 in astra f: heb je alleen relai nodig en hendel. thats it, zit er met 15 min werk in
B Baas J. Hoort bij de inboedel 13 nov 2009 #59 Ik heb in elk geval net relais 99 en relais 669 op de sloop gehaald. Als iemand nog een hendel heeft met BC en wisserinterval hoor ik dat graag. Hier was er niks op de sloop in elk geval.
Ik heb in elk geval net relais 99 en relais 669 op de sloop gehaald. Als iemand nog een hendel heeft met BC en wisserinterval hoor ik dat graag. Hier was er niks op de sloop in elk geval.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 13 nov 2009 #60 In een Astra F had ik 'm er 2 jaar geleden al in zitten