Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
goed bezig wim,alleen die witte knippers maken de C2 wel een beetje te modern,maar ik ben dan ook een originaliteitsfetisjist (goeie morgen,wat een woord)
is de achterklep van de C2 nou een hele andere kleur?? :shock:,en dan jouw kreukelding ook meerdere kleuren. Wim verzamelt de Ascona "harlekin"serie.
ja verder is hij nog prima alleen hier en daar wat deukjes en aan de rechter kant heeft iemand een rechte yzere plaat over het lekbakje gelast, daar om wil ik daar ff een nieuw lekbakje inlassen en de auto geheel in andere kleur spuiten
nee geen fotosjop mijn velgen zijn zo oranje als wat king: ook eerst niet mijn keuze maar kon de velgen met goede banden goedkoop krijgen en ben t toen leuk gaan vinden haha heb ook nog een set vectra 2000 velgen die fluorroze zijn
@opelpower89 wrote:nee geen fotosjop mijn velgen zijn zo oranje als wat king: ook eerst niet mijn keuze maar kon de velgen met goede banden goedkoop krijgen en ben t toen leuk gaan vinden haha heb ook nog een set vectra 2000 velgen die fluorroze zijn
Oke, alle respect maar dan kijk ik even de andere kant op oke ?