Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou zo slecht hebben jullie het dus niet ,hoewel ik denk dat de meeste agaenten het rond middenancht op 31-12 best druk zullen hebben .
ben ook best beneiuwd wat ik dit jaar ga beleven met kerst op een AZC,vaak hebben die mensen vaak erg veel last ervan dat ze hier alleen zitten met alle gevolgen zoals veel zelfmoord .
Haha, vergeet niet dat ik al 5 jaar hiervoor heb moeten werken iedere oud en nieuw .... :thumb
opzich geen moeite ermee hoor, altijd erg leuke diensten hehe.
is nu wel is tijd voor een aafje vrij met t gezin :wub
Ik ben bang dat ik wel moet werken deze kerst, in europa kennen ze geen tweede kerstdag. Ben chauffeur, zal je zien dat zondag s'avonds of maandag weg kan en dinsdag de hele dag door de voorruit naar buiten zit te staren.
Was dit jaar net te laat met vrij vragen voor deze periode , ben toch liever thuis met zulke dagen.
@astraTD wrote:Hoezo Rik jij bent toch een schepper??
Ik heb nog geen idee of ik vrij heb :hmmz
Wel dat ik nu vrij heb :jerry :jerry Dat ambtenaren niks doen, daar reageerde ik wat op :jerry
Ik vind juist dat ik veel te veel doe voor een gemeentefunctionaris.
maar goed, heb wel het mooiste werkplek van de hele gemeente :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel :angel