M mantaandy Lid 8 mrt 2009 #1.101 volgende poging een van mijn mantas een b 400 replica van 1980 en normaal een 20 s :angel
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 8 mrt 2009 #1.102 Dat bedoelde ik inderdaad, sorry dat ik niet zo duidelijk was.
M mantaandy Lid 8 mrt 2009 #1.103 haha ja ook nooit tevreden he rest volgt nog staan op mijn andere pc
M manta19sr Komt hier geregeld 11 mrt 2009 #1.106 ziet er strak uit jammer dat de lightrod vast zit,staat wel mooi hoor,toppie
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 12 mrt 2009 #1.107 zo hej.. super mooie replica! mooi clean ook :thumbup mijne maar weer eens, voor dat 'ie uit elkaar gaat
zo hej.. super mooie replica! mooi clean ook :thumbup mijne maar weer eens, voor dat 'ie uit elkaar gaat
M mantaandy Lid 12 mrt 2009 #1.109 mijn manta b 1200 s 1976 nog niet gerestaureerd teveel tijd om er aan te beginnen
M manta19sr Komt hier geregeld 13 mrt 2009 #1.111 geneog keus, mooie a manta die met irmscher striping
J JOZO Loopt hier de deur plat 13 mrt 2009 #1.112 origineel gepost door mantaandy Ziet er gelikt uit:thumbup
M mathymanta Komt weleens kijken 14 mrt 2009 #1.113 Hallo mensen! Ik ben mathy en ben sinds kort lid en in bezit van een manta B GSI uit 88 :thumbup:thumbup Zal proberen een paar foto's er op te zetten, maar ben dus nieuw en weet nog niet hoe alles werkt!
Hallo mensen! Ik ben mathy en ben sinds kort lid en in bezit van een manta B GSI uit 88 :thumbup:thumbup Zal proberen een paar foto's er op te zetten, maar ben dus nieuw en weet nog niet hoe alles werkt!
M mathymanta Komt weleens kijken 15 mrt 2009 #1.115 Kan iemand mij helpen.... Het lukt me niet om foto's te plaatsen.... Ook b.v. bij mijn naam, zoals cow en chicken!!! haha
Kan iemand mij helpen.... Het lukt me niet om foto's te plaatsen.... Ook b.v. bij mijn naam, zoals cow en chicken!!! haha
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 18 mrt 2009 #1.116 foto's uploaden: www.photobucket.com of: www.imageshack.us en dat plaatje onder je naam: rechts-boven op: Persoonlijk Controle Paneel klikken; op Bewerk Profiel klikken, en dan in de kolom: Avatar URL een link neer zetten. Wanneer je een foto upload staan er een aantal links onder de foto, hierbij hoort ook een link te staan waar URL voor staat. die zet je in deze kolom. hoop dat het zo duidelijk is, omdat ik ook wel benieuwd ben :thumbup
foto's uploaden: www.photobucket.com of: www.imageshack.us en dat plaatje onder je naam: rechts-boven op: Persoonlijk Controle Paneel klikken; op Bewerk Profiel klikken, en dan in de kolom: Avatar URL een link neer zetten. Wanneer je een foto upload staan er een aantal links onder de foto, hierbij hoort ook een link te staan waar URL voor staat. die zet je in deze kolom. hoop dat het zo duidelijk is, omdat ik ook wel benieuwd ben :thumbup
M mantaevo Komt weleens kijken 18 mrt 2009 #1.117 hee andy je hebt ook een hele manta garage ziet er allemaal goed uit :thumbup en nog heel wat werk zo te zien nog een paar staan voor te restaureren nooit onderdelen genoeg hee
hee andy je hebt ook een hele manta garage ziet er allemaal goed uit :thumbup en nog heel wat werk zo te zien nog een paar staan voor te restaureren nooit onderdelen genoeg hee
M mantaandy Lid 18 mrt 2009 #1.118 origineel gepost door mantaevo hee andy je hebt ook een hele manta garage ziet er allemaal goed uit :thumbup en nog heel wat werk zo te zien nog een paar staan voor te restaureren nooit onderdelen genoeg hee hahah ja heb er een paar en stukken heb je nooit genoeg he jij blijkbaar ook zeker
origineel gepost door mantaevo hee andy je hebt ook een hele manta garage ziet er allemaal goed uit :thumbup en nog heel wat werk zo te zien nog een paar staan voor te restaureren nooit onderdelen genoeg hee hahah ja heb er een paar en stukken heb je nooit genoeg he jij blijkbaar ook zeker
M mantaandy Lid 18 mrt 2009 #1.119 voila ziehier mn manta b 400r 1980 is normaal een 20s op papier :worsking: king:king:king:king:king:king:king:
voila ziehier mn manta b 400r 1980 is normaal een 20s op papier :worsking: king:king:king:king:king:king:king:
M mantarick Komt weleens kijken 18 mrt 2009 #1.120 hele mooie wage!! maar wat is dr met je voorbumper gbeurt?