Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
van mattig dacht ik ja, Egbert de Boer had er nog een zei hij, maar daar vroeg hij VEEL voor. maar misschien ligt hij ook nog wel bij iemand anders op de plank als je hem zoekt
van mattig dacht ik ja, Egbert de Boer had er nog een zei hij, maar daar vroeg hij VEEL voor. maar misschien ligt hij ook nog wel bij iemand anders op de plank als je hem zoekt
ik heb al zo'n spoiler, die komt bij mij op de manta..
maar ben blij om te weten wat voor een spoiler het is...
dan is het niet meer...een spoiler van euhh...euhh ..??? geen idee
Hier mijn Manta tje heb hem nu een kleine 3 maanden.
Oude manta is er niet meer mja dit is een A manta uit 1973 geen tussentype nog wel type 1 orgineel is het een 1900 berlineta in het oranje geweest zover ik weer.
Maar dat is ie niet echt meer licht momenteel een 2.0s motortje in met een 4 bakie recaro interieurtje wel leuk autotje maar nog wel wat werk aan plannen zijn hem weer oranje maken en verder opknappen en een andere motor.
@Maartuh, ziet er strak uit, ik heb ook nog zo'n spoilert liggen, maar dan loopt die punt achterop niet zo hoog op. Nu maar uitkijken dat ze hem niet jattenuke ze zijn de laatste tijd aardig bezigukeukeuke
Auto is goed hard op 2 plekjes na en is nu al weer anders, koplampen vernieuwd, andere velgen, nieuwe luchtfilterbak, nieuwe groep a einddemper(was weg) stickers verwijderd.
Tevens ook nog een manta in onderdelen te koop, als iemand iets nodig heeft hoor ik het wel, behalve streetracer_jim van hem krijg ik nog een x bedrag voor mijn manta die hij heeft gekocht (zei dat de uitlaat weg was en cardan as wat gewoon op de foto staat!)
Tevens ook nog een manta in onderdelen te koop, als iemand iets nodig heeft hoor ik het wel, behalve streetracer_jim van hem krijg ik nog een x bedrag voor mijn manta die hij heeft gekocht (zei dat de uitlaat weg was en cardan as wat gewoon op de foto staat!)
Er zit een 6 cilinder 2,5 in.
Foto's volgen snel!!
daar zat toch een front in met dubbel 4 kante koplampen sven ?? kost dat compleet ??