Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie is er bedreven in het solderen van fijne elektronica?
@patrickww wrote:@derartz wrote:robert_corsa had ook overal blauwe leds in al die knoppen zitten. knoppen als raambediening en stuurwielbenieding o.a. dat is allemaal soldeerwerk. misschien weet hij het?
Klopt, die heb ik nu in mijn bezit :thumb
ze zijn blauw verlicht, en als de stoelverwarming is in geschakeld brandt het controle lampje rood
die heb ik toen voor robert gesoldeerd
heb er behoorlijk wat ervaaring mee maar tja is niet zo makelijk als ze zeggen,
je moet een vaste hand hebben en heel fijn kunnen solderen kan je dat dan is het geen probleem natuurlijk.
@patrickww wrote:@derartz wrote:robert_corsa had ook overal blauwe leds in al die knoppen zitten. knoppen als raambediening en stuurwielbenieding o.a. dat is allemaal soldeerwerk. misschien weet hij het?
Klopt, die heb ik nu in mijn bezit :thumb
ze zijn blauw verlicht, en als de stoelverwarming is in geschakeld brandt het controle lampje rood
die heb ik toen voor robert gesoldeerd
heb er behoorlijk wat ervaaring mee maar tja is niet zo makelijk als ze zeggen,
je moet een vaste hand hebben en heel fijn kunnen solderen kan je dat dan is het geen probleem natuurlijk.
Heb er nu 6 van de 18 gedaan van de ECC computer. 6 stuks zijn nog simpel te doen...maar 6 andere ga je gewoon echt niet bijkomen zonder het hele LCD scherm los te solderen volgens mij.