L lesley Komt weleens kijken 26 jul 2010 #144 van harte gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst. :thumbup veel plezier en veel kilometers toegewenst
van harte gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst. :thumbup veel plezier en veel kilometers toegewenst
B Black Magic Loopt hier de deur plat 26 jul 2010 #146 super rob ziet er echt mooi uit ben benieuwd om hem in het eggie te zien zie hem zaterdag wel :thumbup
super rob ziet er echt mooi uit ben benieuwd om hem in het eggie te zien zie hem zaterdag wel :thumbup
J JOZO Loopt hier de deur plat 26 jul 2010 #152 kun je weer strak door de bochten gaan! Veilige kilometers ermee gewenst!
M manta_dennis Komt hier geregeld 26 jul 2010 #153 Top Rob. Ziet er keurig uit. Eindelijk weer een B. :angel Zien m zaterdag wel ffkes.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 26 jul 2010 #154 jaja Btjes zo onderhand weer goed in de meerderheid bij Olde Opels onderhand hebben we er een paar leuke exemplaren bij zitten
jaja Btjes zo onderhand weer goed in de meerderheid bij Olde Opels onderhand hebben we er een paar leuke exemplaren bij zitten
M mantallica Loopt hier de deur plat 26 jul 2010 #155 Zekers een mooie Manta, zoektocht was zeker de moeite waard:thumbup:thumbup
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 26 jul 2010 #156 Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. :thumbup Tja, ik ben de afgelopen weken heel Nederland doorgejakkert om Manta's te kijken en eindig een half uurtje verderop, toevallig ofnie?
Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. :thumbup Tja, ik ben de afgelopen weken heel Nederland doorgejakkert om Manta's te kijken en eindig een half uurtje verderop, toevallig ofnie?
M manta_dennis Komt hier geregeld 26 jul 2010 #157 Tja Rob zo gaat dat altijd. Ik ben ook eerst voor Jan L.. naar Groningen gereden voor niets en dan vind je er een veel dichterbij.
Tja Rob zo gaat dat altijd. Ik ben ook eerst voor Jan L.. naar Groningen gereden voor niets en dan vind je er een veel dichterbij.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 26 jul 2010 #158 ja en hier t zelfde ook bij Almelo geweest terwijl deze op een half uur rijden stond
J jomanta Komt weleens kijken 26 jul 2010 #159 Mooi manta Rob :thumbup Ik weet bijna zeker dat je je hier beter in thuis voelt als in de A-manta alhoewel dat ook een nette wagen was. Hééééél veel geluk ermee kerel.
Mooi manta Rob :thumbup Ik weet bijna zeker dat je je hier beter in thuis voelt als in de A-manta alhoewel dat ook een nette wagen was. Hééééél veel geluk ermee kerel.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 26 jul 2010 #160 hele nette manta rob je heb toch iets met blauw geloof ik