L lucas1975 Loopt hier de deur plat 17 mrt 2014 #81 @cano666 wrote:brave burgerpakje :hmmz :hmmz ja toch, mooie wagen standaard, maar vind hem nu een stukje minder braaf. :thumbup
@cano666 wrote:brave burgerpakje :hmmz :hmmz ja toch, mooie wagen standaard, maar vind hem nu een stukje minder braaf. :thumbup
M McLambo Hoort bij de inboedel 17 mrt 2014 #82 Ik had vandaag per proef 1 band op het wiel laten zetten, en vanavond voor eronder gezet. Daarna rondje gereden met veel sturen, remmen en drempels, en het gaat goed. Er is niet veel ruimte meer over met insturen king: :
Ik had vandaag per proef 1 band op het wiel laten zetten, en vanavond voor eronder gezet. Daarna rondje gereden met veel sturen, remmen en drempels, en het gaat goed. Er is niet veel ruimte meer over met insturen king: :
M McLambo Hoort bij de inboedel 17 mrt 2014 #83 Ik had vandaag per proef 1 band op het wiel laten zetten, en vanavond voor eronder gezet. Daarna rondje gereden met veel sturen, remmen en drempels, en het gaat goed. Er is niet veel ruimte meer over met insturen king: :
Ik had vandaag per proef 1 band op het wiel laten zetten, en vanavond voor eronder gezet. Daarna rondje gereden met veel sturen, remmen en drempels, en het gaat goed. Er is niet veel ruimte meer over met insturen king: :
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 17 mrt 2014 #84 Prima man! ziet er goed uit! Graag zie ik een paar foto's van je Vec SW als al je velgen eronder zitten! Alvast voor als ik de mijne ga laten zakken.
Prima man! ziet er goed uit! Graag zie ik een paar foto's van je Vec SW als al je velgen eronder zitten! Alvast voor als ik de mijne ga laten zakken.
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 17 mrt 2014 #85 Prima man! ziet er goed uit! Graag zie ik een paar foto's van je Vec SW als al je velgen eronder zitten! Alvast voor als ik de mijne ga laten zakken.
Prima man! ziet er goed uit! Graag zie ik een paar foto's van je Vec SW als al je velgen eronder zitten! Alvast voor als ik de mijne ga laten zakken.