Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aha!! Ik ben altijd nieuwsgierig naar die lege plekjes in de hoop dat er nog wat in te bouwen valt etc. Wat betreft die mistlamp had ik natuurlijk zelf moeten weten als ik logisch nadacht lol.
Hey bedankt man voor die foto's. Ik vind zo'n vol stuur (airbag) veel mooier dan die oude stuurtjes. Denk dat ik maar eens op zoek ga naar zo'n stuur. Stort (?).
sloop heeft ze vast wel, maar hou je er rekening mee dat wanneer je nu geen airbag hebt, en er dan een stuur in zet met airbag dat je die ook werkend moet hebben?
als ik me niet vergis moet je dan ook een airbag lampje in je dashboard maken.
Ik heb een stuur gevonden op een sloperij bij mij in de buurt. Die van een Opel Astra uit '98. (maar dwalen nu af in topic.. misschien dan maar een project topic gaan maken want er moet een hoop gebeuren).
Als het stuur niet naar je zin is, en je hebt er geen of weinig moed in om die airbag in orde te maken kun je nog steeds een leuk sportstuurtje overwegen king:
Ooh nee ik wil gewoon een originele opel stuur. Ik hoef geen sport. Het is een 5 deurs corsa . Wil gewoon een 'massivere look' geven aan het geheel. Zo'n stuur met airbag vind ik 'voller' (en mooier) dan zo'n drie spaken stuur.