Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt, heb 'm een paar dagen terug gemaild maar krijg geen reactie... Misschien van de week eens bellen. Wil wel wat meer info en foto's voordat ik vanuit Friesland naar België rij voor een radio'tje van 50 tientjes...
Heb inmiddels een reactie van 'm. Gaat om een Phillips radio/cassette... Hopen dat het de SC 804 is dan... Ik wacht nog op een foto... Als 't idd een SC 804 is, ga ik binnenkort eens naar Lommel in België. :thumbup
Volgens mij ook. Ik heb een folder van de Cliff edition waar op pagina 5 zo te zien dezelfde radio staat. Ik heb van dat ding ook de Duitse gebruikershandleiding, de radio helaas niet.
In een Nederlandse folder van 3/1997 kom ik ook de radio/cd speler van Blaupunkt tegen.
zoveel welwillende mensen en dan nog de juiste radio niet kunnen vinden. De cd 300 rds zit ook in de astra van bouwjaar 97 omdat ik daar nu zelf naar op zoek ben. Ook ik wil de originele radio erin hebben. Ik heb een astra f cabrio gekocht die werkelijk nog perfect is en dus wil ik hem ook origineel hebben.
Even een compliment, ik ben werkelijk verrast over het aantal mensen hier op het forum dat elkaar probeert te helpen.
Met wat meer tijd komt er een foto bij mijn profiel