wim-v6 Forumbewoner 14 okt 2012 #41 Olie van de motorfiets heeft extra toevoegingen voor de Koppeling en Vernsllingsbak, deze worden meegesmeerd met de motor zelf.. Willem
Olie van de motorfiets heeft extra toevoegingen voor de Koppeling en Vernsllingsbak, deze worden meegesmeerd met de motor zelf.. Willem
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 14 okt 2012 #43 ik zou die motorfiets olie er NIET in gooien. denk dat die wel andere specificaties heeft met name als je kijkt naar belasting e.d gewoon 10W40 van een goed merk halen. ik zou de olie meteen compleet vervangen incl filter! kun je er meteen weer een jaartje tegen :thumb
ik zou die motorfiets olie er NIET in gooien. denk dat die wel andere specificaties heeft met name als je kijkt naar belasting e.d gewoon 10W40 van een goed merk halen. ik zou de olie meteen compleet vervangen incl filter! kun je er meteen weer een jaartje tegen :thumb
wim-v6 Forumbewoner 14 okt 2012 #44 Olie van de motorfiets heeft extra toevoegingen voor de Koppeling en Vernsllingsbak, deze worden meegesmeerd met de motor zelf.. Willem
Olie van de motorfiets heeft extra toevoegingen voor de Koppeling en Vernsllingsbak, deze worden meegesmeerd met de motor zelf.. Willem
A ASTRA0182 Lid 14 okt 2012 #45 Nee dat weet ik niet Maar eigenlijk is het tijdelijk bijvullen en olie weer peilen over een week. En dan olie verversen. Wat denk je ?
Nee dat weet ik niet Maar eigenlijk is het tijdelijk bijvullen en olie weer peilen over een week. En dan olie verversen. Wat denk je ?
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 14 okt 2012 #46 ik zou die motorfiets olie er NIET in gooien. denk dat die wel andere specificaties heeft met name als je kijkt naar belasting e.d gewoon 10W40 van een goed merk halen. ik zou de olie meteen compleet vervangen incl filter! kun je er meteen weer een jaartje tegen :thumb
ik zou die motorfiets olie er NIET in gooien. denk dat die wel andere specificaties heeft met name als je kijkt naar belasting e.d gewoon 10W40 van een goed merk halen. ik zou de olie meteen compleet vervangen incl filter! kun je er meteen weer een jaartje tegen :thumb
A ASTRA0182 Lid 14 okt 2012 #47 En die olie die bedoeld is voor motorfietsen, dat is een 10W40? Zou ik die met 1liter kunnen bijvullen?
En die olie die bedoeld is voor motorfietsen, dat is een 10W40? Zou ik die met 1liter kunnen bijvullen?
A ASTRA0182 Lid 14 okt 2012 #48 Nee dat weet ik niet Maar eigenlijk is het tijdelijk bijvullen en olie weer peilen over een week. En dan olie verversen. Wat denk je ?
Nee dat weet ik niet Maar eigenlijk is het tijdelijk bijvullen en olie weer peilen over een week. En dan olie verversen. Wat denk je ?
A ASTRA0182 Lid 14 okt 2012 #49 En die olie die bedoeld is voor motorfietsen, dat is een 10W40? Zou ik die met 1liter kunnen bijvullen?
En die olie die bedoeld is voor motorfietsen, dat is een 10W40? Zou ik die met 1liter kunnen bijvullen?