Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, ben een leek op dat gebied, Is het eerst online bestellen en dan een eenmalige overschrijving doen? Dan bestel ik vanavond en doe ik morgen een acceptgiro naar de bank.
Freek, ik woon bij Hoorn aan de A7. Ik ga de snelweg op, leg een steen op het gas en dan ben ik zo in Marum, ligt ook aan de A7.
Laat het liever door jouw doen.:thumbup Kan jij volgende week zaterdag ochtend?
De 17e ben ik 's ochtends vanaf 7 uur aan het straten, ik weet niet hoe lang dit gaat duren.
Je bent van harte welkom, dan laat ik me maat wel ff alleen straten
Is het mischien niet slim, om de velgen uitekaar te trekken....en met een nieuwe band er om in elkaar te kitten/shroefen? Dan moet je wel heel lomp doen wil je het beschadigen.
voor velgen zijn 8j met 195/45-14 achterbanden zijn breder en moeten alleen gebalanceerd worden waarschijnlijk zijn ze gecupt waardoor ze gaan trillen :thumbup
Het trillen in de achterwielen zit er eigenlijk al velen jaren in. Voor zover ik kan herinneren zijn ze nooit perfect gebalanceerd geweest. In het begin maakte ik me er niet zo druk om. Maar de laatste jaren speelde het wel in me hoofd steeds dit te fixen.
Voor de record, 225/40 staat erg goed om 9.5J wielen. Ze zijn iets meer getrokken dan 195/45 om 8J wielen. Bij driedelige wielen ziet getrokken er vaak ook minder erg uit omdat de buitenste rand erg dun is. Bij ééndelige wielen is de buitenrand veel dikker.