T Trompie Post best veel 30 mei 2011 #1 iemand nog een kachelweerstand voor een 3-standen kachel van een astra f (of Calibra liggen) Of waar ik ze kan krijgen? Nieuw zijn ze niet meer leverbaar namelijk! Dealer kan alleen die voor een 4-standen kachel leveren. Alvast bedankt!
iemand nog een kachelweerstand voor een 3-standen kachel van een astra f (of Calibra liggen) Of waar ik ze kan krijgen? Nieuw zijn ze niet meer leverbaar namelijk! Dealer kan alleen die voor een 4-standen kachel leveren. Alvast bedankt!
S syl-astra Komt hier geregeld 30 mei 2011 #2 kijk eens op de sloop in zwolle bij de mars liggen zat astras en calibras
S syl-astra Komt hier geregeld 30 mei 2011 #3 kijk eens op de sloop in zwolle bij de mars liggen zat astras en calibras
T Trompie Post best veel 30 mei 2011 #4 Ik moet de hele week werken en heb alleen 's avonds tijd en vrijdag heb ik al keuring.
T Trompie Post best veel 30 mei 2011 #5 Ik moet de hele week werken en heb alleen 's avonds tijd en vrijdag heb ik al keuring.
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 mei 2011 #6 De opeldealer in Franeker kan ze bestellen voor je !!!!! Hebben ze bij mij ook gedaan !! Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 mei 2011 #7 De opeldealer in Franeker kan ze bestellen voor je !!!!! Hebben ze bij mij ook gedaan !! Groet, Rik
T Trompie Post best veel 31 mei 2011 #10 zou idd vast wel kunnen, maar niemand toevallig nog 1 liggen? Ben hem eigenlijk voor vrijdag nodig! :jerry
zou idd vast wel kunnen, maar niemand toevallig nog 1 liggen? Ben hem eigenlijk voor vrijdag nodig! :jerry
T Trompie Post best veel 31 mei 2011 #11 zou idd vast wel kunnen, maar niemand toevallig nog 1 liggen? Ben hem eigenlijk voor vrijdag nodig! :jerry
zou idd vast wel kunnen, maar niemand toevallig nog 1 liggen? Ben hem eigenlijk voor vrijdag nodig! :jerry