M mopar Komt weleens kijken 15 apr 2014 #1 Vorige week wat opgehaald, beetje crea bea geweest, na de Pasen inbouwen en weer rijden en nog ff een foto met de velgen die er onder zaten(achter) en die er onder komen (voorste) Gr Wim
Vorige week wat opgehaald, beetje crea bea geweest, na de Pasen inbouwen en weer rijden en nog ff een foto met de velgen die er onder zaten(achter) en die er onder komen (voorste) Gr Wim
M manta1977 Komt weleens kijken 15 apr 2014 #2 @Senatorman wrote:Gaaf, 2.2E Mooi graag gewild blok. Succes met de inbouw, ben benieuwd. Lijkt me eerder een 2.0E, op een 2.2 past geen lexmaul ram.
@Senatorman wrote:Gaaf, 2.2E Mooi graag gewild blok. Succes met de inbouw, ben benieuwd. Lijkt me eerder een 2.0E, op een 2.2 past geen lexmaul ram.
M mopar Komt weleens kijken 15 apr 2014 #3 Ja klopt is een 2.0E , de kleppendeksel is het enige 2.2 wat etaan zit Er ligt nu wel een 2.2 in maar die is aan revisie toe.
Ja klopt is een 2.0E , de kleppendeksel is het enige 2.2 wat etaan zit Er ligt nu wel een 2.2 in maar die is aan revisie toe.
A Automatic-freak Komt weleens kijken 17 apr 2014 #4 Mooie machine en zeer gave Kadett !! Wielen lijken ook mooier, terwijl ik normaal gezien toch ATS mooier vind .. :shock:
Mooie machine en zeer gave Kadett !! Wielen lijken ook mooier, terwijl ik normaal gezien toch ATS mooier vind .. :shock: