D Dominic Loopt hier de deur plat 15 mei 2012 #1 Iemand een afbeelding hoe de watergootjes/leidingen lopen voor het regenwater afvoer bij een Twintop? Ik wil deze namelijk zuiver maken voordat ik kans heb op een zwembadje in me auto
Iemand een afbeelding hoe de watergootjes/leidingen lopen voor het regenwater afvoer bij een Twintop? Ik wil deze namelijk zuiver maken voordat ik kans heb op een zwembadje in me auto
A Astra Topper Komt weleens kijken 15 mei 2012 #2 zie TwinTop.nl als je iets wilt weten over de Twintop. hier staat alle informatie aangeleverd door collegae Twin Toppers
zie TwinTop.nl als je iets wilt weten over de Twintop. hier staat alle informatie aangeleverd door collegae Twin Toppers
D Dominic Loopt hier de deur plat 15 mei 2012 #3 Dan ga ik daar ff informeren.. alhoewel ik nu bijna wel zeker weet dat t goed zit Auto heeft vandaag een aanta liters regenwater op zn dakje gekregen haha..
Dan ga ik daar ff informeren.. alhoewel ik nu bijna wel zeker weet dat t goed zit Auto heeft vandaag een aanta liters regenwater op zn dakje gekregen haha..