origineel gepost door jaimey
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
die van 3 euro geven wel storing aan en knipperen! heb ze ook en zijn niet fel! heb er nu van 16 euro in en zijn wel lekker fel! maar geven ook storing en knipperen! Dus wil misschien zo'n setje van ali gsi kopen! Die zouden geen storingen geven enzo! maar zijn wel prijzig 33 euro zoiets!
Net in de vrieskou mijn handen 8 keer opengehaald en ben 2 keer opgenomen met onderkoelings verschijnselen maar ze zaten erin. Lampjes aan..... Prachtig ik was als een kind zo gelukkig. Nog even een traantje weggepinkt en een fles Champagne open getrokken en al zingend door de straten gelopen en iedereen verteld van mijn overwinning op het gevecht met de verlichting. Daarna de verlichting maar weer uitgezet om binnen op tempratuur te komen. Gingen ze knipperen het leek wel of ik op Sensation black stond. Nog een keer terug gelopen om alles te checken en daar stond een mooie fout melding in mijn display.
Te vroeg feest gevierd...... helaas:thumbdown
Jemig,wat erg voor je.En nu,ga je de politie bellen??Of de brandweer,die hebben anti-vrieskou-pakken.Let wel, de lampjes moeten er ook nog uitgehaald worden nu.In ieder geval veel sterkte gewenst.
Greetz Roel met een C.