B bipsus Komt weleens kijken 17 dec 2007 #22 3fm is altijd goed. Goei gezever. En anders luister ik goeie rauwe techno
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 17 dec 2007 #23 Origineel gepost door Leen Slam FM/Radio 538/XFM/Fresh FM/Q Music/MOH radio enz enz enz mn muzieksmaak wijkt wel een beetje af tov de rest hier zie ik al Maar dat komt misschien ook wel dat ik nog 20 moet worden, en jullie allemaal ouwe bokken zijn :jerry:jerry:jerry Mwah, ik ben ook 20, maar met die baggerherrie wat ze op die zenders, die jij net opnoemt, allemaal draaien, wil ik niks mee van doen hebben ukeukeuke
Origineel gepost door Leen Slam FM/Radio 538/XFM/Fresh FM/Q Music/MOH radio enz enz enz mn muzieksmaak wijkt wel een beetje af tov de rest hier zie ik al Maar dat komt misschien ook wel dat ik nog 20 moet worden, en jullie allemaal ouwe bokken zijn :jerry:jerry:jerry Mwah, ik ben ook 20, maar met die baggerherrie wat ze op die zenders, die jij net opnoemt, allemaal draaien, wil ik niks mee van doen hebben ukeukeuke
A ascona-gek-roosendaal Lid 18 dec 2007 #25 origineel gepost door tabula Studio Brussel... :thumbup die ontvangthier niet zo denderend vanaf morgen weer glazen huis op 3fm.. wordt wel gezellig om te luisteren. En weer bijna carnaval natuurlijkking: wordt weer veel wansmaakmuziek
origineel gepost door tabula Studio Brussel... :thumbup die ontvangthier niet zo denderend vanaf morgen weer glazen huis op 3fm.. wordt wel gezellig om te luisteren. En weer bijna carnaval natuurlijkking: wordt weer veel wansmaakmuziek
R Ronaldo Post best veel 18 dec 2007 #26 elke vrijdagavond naar www.housetime.nl luisteren :thumbup .noem het maar een uurtje wakker worden :jerry
elke vrijdagavond naar www.housetime.nl luisteren :thumbup .noem het maar een uurtje wakker worden :jerry
A ascona-gek-roosendaal Lid 18 dec 2007 #27 origineel gepost door Ronaldo elke vrijdagavond naar www.housetime.nl luisteren :thumbup .noem het maar een uurtje wakker worden :jerry komt bij mij te staan dat er voorlopig geen uitzendingen zijn...:hmmz
origineel gepost door Ronaldo elke vrijdagavond naar www.housetime.nl luisteren :thumbup .noem het maar een uurtje wakker worden :jerry komt bij mij te staan dat er voorlopig geen uitzendingen zijn...:hmmz
S ST1 V6 Post best veel 19 dec 2007 #28 The exploited,Dead kennedy's,Redhotchilipeppers,jimi hendrix,suicidal tendencies,gorefest,biohazard enz. ST1 V8.
The exploited,Dead kennedy's,Redhotchilipeppers,jimi hendrix,suicidal tendencies,gorefest,biohazard enz. ST1 V8.
A ascona_C_GSI Lid 20 dec 2007 #29 hardcore punk e.d knalle mee die hap werk je teminste bietje deurrrrrrrrrrrrr :jerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 22 dec 2007 #30 origineel gepost door Leen Slam FM/Radio 538/XFM/Fresh FM/Q Music/MOH radio enz enz enz mn muzieksmaak wijkt wel een beetje af tov de rest hier zie ik al Maar dat komt misschien ook wel dat ik nog 20 moet worden, en jullie allemaal ouwe bokken zijn :jerry:jerry:jerry hallo ik ben 17!!!!!!!!!:agent en ik luister ook radio NL
origineel gepost door Leen Slam FM/Radio 538/XFM/Fresh FM/Q Music/MOH radio enz enz enz mn muzieksmaak wijkt wel een beetje af tov de rest hier zie ik al Maar dat komt misschien ook wel dat ik nog 20 moet worden, en jullie allemaal ouwe bokken zijn :jerry:jerry:jerry hallo ik ben 17!!!!!!!!!:agent en ik luister ook radio NL
A ascona-gek-roosendaal Lid 24 dec 2007 #31 Voor mij tijdens het sleutelen toch vaak: Metallica, Iron maiden, The killers, Dropkick Murphys, Flogging molly, The offspring, Rammstein en ohja linkin park
Voor mij tijdens het sleutelen toch vaak: Metallica, Iron maiden, The killers, Dropkick Murphys, Flogging molly, The offspring, Rammstein en ohja linkin park
M mantarick Komt weleens kijken 25 dec 2007 #32 origineel gepost door bipsus 3fm is altijd goed. Goei gezever. En anders luister ik goeie rauwe techno toevallig ik ok 3fm maar geen techno, liever jovink ofzo iets
origineel gepost door bipsus 3fm is altijd goed. Goei gezever. En anders luister ik goeie rauwe techno toevallig ik ok 3fm maar geen techno, liever jovink ofzo iets
A ascona-gek-roosendaal Lid 27 dec 2007 #34 opvallend wel dat veel mensen naar piraten zenders luisteren hier
K kadettsr Komt hier geregeld 27 dec 2007 #35 origineel gepost door ascona-gek-roosendaal opvallend wel dat veel mensen naar piraten zenders luisteren hier Haha.. de link met opel en piratenzenders:hmmz Ik ben 18 en ik luister zelfs al naar piratenzenders :vertag We hebben hier zelfs nog zendapparatuur liggen:jerry Maar geen goede locatie om te gaan zendenking: Randje nieuwbouw
origineel gepost door ascona-gek-roosendaal opvallend wel dat veel mensen naar piraten zenders luisteren hier Haha.. de link met opel en piratenzenders:hmmz Ik ben 18 en ik luister zelfs al naar piratenzenders :vertag We hebben hier zelfs nog zendapparatuur liggen:jerry Maar geen goede locatie om te gaan zendenking: Randje nieuwbouw
O Opelkees Hoort bij de inboedel 5 mrt 2008 #38 ik heb ook een berg apparatuur liggen.. en we zitten er over te denken mischien weer eens te gaan zenden
ik heb ook een berg apparatuur liggen.. en we zitten er over te denken mischien weer eens te gaan zenden
G Ghanz Forumbewoner 5 mrt 2008 #39 de radio staat hier vast op de 95.9 de piraten frequentie bij uitstek.... hier tenminste en mocht die niet aanwezig zijn en ook niet elders op de 3meter band, dan moar wat rock.... van ac/dc tot ZZ top
de radio staat hier vast op de 95.9 de piraten frequentie bij uitstek.... hier tenminste en mocht die niet aanwezig zijn en ook niet elders op de 3meter band, dan moar wat rock.... van ac/dc tot ZZ top