R Rico2.0 Komt weleens kijken 4 sep 2012 #22 Nou dat lijkt me wel duidelijk dan. Het stuur is dus waarschijnlijk geen Manta specifiek stuur, maar een "gewoon" Opel stuur. Wat doet dat nog met stuurnaaf erbij? king:
Nou dat lijkt me wel duidelijk dan. Het stuur is dus waarschijnlijk geen Manta specifiek stuur, maar een "gewoon" Opel stuur. Wat doet dat nog met stuurnaaf erbij? king:
H H-400 Loopt hier de deur plat 5 sep 2012 #23 @opelmantagek: scherp opgemerkt, was me zelf nog niet opgevallen. En m'n stuurtje heb ik niet veranderd, zal wel iets mis gegaan zijn met de productie van mijn stuurtje; zo te zien staat 't op de doos van mantalica idem als zijn stuurtje...
@opelmantagek: scherp opgemerkt, was me zelf nog niet opgevallen. En m'n stuurtje heb ik niet veranderd, zal wel iets mis gegaan zijn met de productie van mijn stuurtje; zo te zien staat 't op de doos van mantalica idem als zijn stuurtje...
M mantallica Loopt hier de deur plat 5 sep 2012 #24 @H-400 wrote:@opelmantagek: scherp opgemerkt, was me zelf nog niet opgevallen. En m'n stuurtje heb ik niet veranderd, zal wel iets mis gegaan zijn met de productie van mijn stuurtje; zo te zien staat 't op de doos van mantalica idem als zijn stuurtje... Kan ook met de productie datum te maken hebben die van mij is is van de 3e/4e maand 1991 en misschien eerst wel geleverd door Irmscher en later ook door Opel zelf....
@H-400 wrote:@opelmantagek: scherp opgemerkt, was me zelf nog niet opgevallen. En m'n stuurtje heb ik niet veranderd, zal wel iets mis gegaan zijn met de productie van mijn stuurtje; zo te zien staat 't op de doos van mantalica idem als zijn stuurtje... Kan ook met de productie datum te maken hebben die van mij is is van de 3e/4e maand 1991 en misschien eerst wel geleverd door Irmscher en later ook door Opel zelf....