M Maartuh Komt hier geregeld 7 jun 2011 #21 Ik hoor maar 1 constante in het verhaal misschien een ander vrouw nemen
M mantallica Loopt hier de deur plat 7 jun 2011 #26 @Ghanz wrote:@m400 wrote:Volhouden, ik blijf erbij, van a naar B(eter)!!!! hierop zeg ik dan wel AMEN :wors :wors :wors :wors :wors hey wietze... hang de motor van de a dan in de B jah, goed idee ghanz........dan doet die het straks ook niet meer :jerry :jerry :jerry
@Ghanz wrote:@m400 wrote:Volhouden, ik blijf erbij, van a naar B(eter)!!!! hierop zeg ik dan wel AMEN :wors :wors :wors :wors :wors hey wietze... hang de motor van de a dan in de B jah, goed idee ghanz........dan doet die het straks ook niet meer :jerry :jerry :jerry
M mantallica Loopt hier de deur plat 7 jun 2011 #27 @Ghanz wrote:@m400 wrote:Volhouden, ik blijf erbij, van a naar B(eter)!!!! hierop zeg ik dan wel AMEN :wors :wors :wors :wors :wors hey wietze... hang de motor van de a dan in de B jah, goed idee ghanz........dan doet die het straks ook niet meer :jerry :jerry :jerry
@Ghanz wrote:@m400 wrote:Volhouden, ik blijf erbij, van a naar B(eter)!!!! hierop zeg ik dan wel AMEN :wors :wors :wors :wors :wors hey wietze... hang de motor van de a dan in de B jah, goed idee ghanz........dan doet die het straks ook niet meer :jerry :jerry :jerry
M manta73 Post best veel 9 jun 2011 #30 Je moet je zaakjes wat beter voor elkaar hebben. K snap best dat moeder de vrouw geen zin heeft in een auto die niet start. Wordt wakker,nostalgie,jammer dan. Gewoon een auto die geen problemen geeft. Bbbbroem en gaan
Je moet je zaakjes wat beter voor elkaar hebben. K snap best dat moeder de vrouw geen zin heeft in een auto die niet start. Wordt wakker,nostalgie,jammer dan. Gewoon een auto die geen problemen geeft. Bbbbroem en gaan
M manta73 Post best veel 9 jun 2011 #31 Je moet je zaakjes wat beter voor elkaar hebben. K snap best dat moeder de vrouw geen zin heeft in een auto die niet start. Wordt wakker,nostalgie,jammer dan. Gewoon een auto die geen problemen geeft. Bbbbroem en gaan
Je moet je zaakjes wat beter voor elkaar hebben. K snap best dat moeder de vrouw geen zin heeft in een auto die niet start. Wordt wakker,nostalgie,jammer dan. Gewoon een auto die geen problemen geeft. Bbbbroem en gaan
A anoniem Hoort bij de inboedel 10 jun 2011 #32 @eddepet007 wrote:nou ik blijf bij van a naar (b)eter van cc naar (b)eter van b naar (a)llerbest :angel
@eddepet007 wrote:nou ik blijf bij van a naar (b)eter van cc naar (b)eter van b naar (a)llerbest :angel
A anoniem Hoort bij de inboedel 10 jun 2011 #33 @eddepet007 wrote:nou ik blijf bij van a naar (b)eter van cc naar (b)eter van b naar (a)llerbest :angel
@eddepet007 wrote:nou ik blijf bij van a naar (b)eter van cc naar (b)eter van b naar (a)llerbest :angel
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 11 jun 2011 #36 ga het nog eens proberen. want hij is nu per ambulance thuis gekomen. maar de vrouw wil er niet meer mee weg. dus wordt het tijd om een pamperbak te halen. en merk maakt me niet uit.
ga het nog eens proberen. want hij is nu per ambulance thuis gekomen. maar de vrouw wil er niet meer mee weg. dus wordt het tijd om een pamperbak te halen. en merk maakt me niet uit.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 11 jun 2011 #37 ga het nog eens proberen. want hij is nu per ambulance thuis gekomen. maar de vrouw wil er niet meer mee weg. dus wordt het tijd om een pamperbak te halen. en merk maakt me niet uit.
ga het nog eens proberen. want hij is nu per ambulance thuis gekomen. maar de vrouw wil er niet meer mee weg. dus wordt het tijd om een pamperbak te halen. en merk maakt me niet uit.
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #38 ik gebruik gewoon een kadett als pamperbak zoals jij dat zo mooi zegt past prima kinderwagen enz in wilde eerst een station ,maar die zijn belastingvrij moeilijk te vinden en heb hekel aan belasting betalen
ik gebruik gewoon een kadett als pamperbak zoals jij dat zo mooi zegt past prima kinderwagen enz in wilde eerst een station ,maar die zijn belastingvrij moeilijk te vinden en heb hekel aan belasting betalen
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #39 ik gebruik gewoon een kadett als pamperbak zoals jij dat zo mooi zegt past prima kinderwagen enz in wilde eerst een station ,maar die zijn belastingvrij moeilijk te vinden en heb hekel aan belasting betalen
ik gebruik gewoon een kadett als pamperbak zoals jij dat zo mooi zegt past prima kinderwagen enz in wilde eerst een station ,maar die zijn belastingvrij moeilijk te vinden en heb hekel aan belasting betalen
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 11 jun 2011 #40 @mantadevil wrote:ik gebruik gewoon een kadett als pamperbak zoals jij dat zo mooi zegt past prima kinderwagen enz in wilde eerst een station ,maar die zijn belastingvrij moeilijk te vinden en heb hekel aan belasting betalen ja idd zijn moeilijk te vinden. maar merk maakt niet uit. maar mischien heb ik het probleem al gevonden. en is het een relai. maar of de manta blijft is nog een twijvel geval. 1 van de 2 gaat weg.
@mantadevil wrote:ik gebruik gewoon een kadett als pamperbak zoals jij dat zo mooi zegt past prima kinderwagen enz in wilde eerst een station ,maar die zijn belastingvrij moeilijk te vinden en heb hekel aan belasting betalen ja idd zijn moeilijk te vinden. maar merk maakt niet uit. maar mischien heb ik het probleem al gevonden. en is het een relai. maar of de manta blijft is nog een twijvel geval. 1 van de 2 gaat weg.