Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
idee'tje gevonden op de motorstoring.. elke keer als ik vrijwel direct weg rij, en hem niet volledig laat opwarmen valt hij uit en start hij vrijwel tot niet!
Heb de uitlaat van de Manta zespitter voorzien van een X-pipe van Simons in de voorste uitlaatpijpen en een andere einddemper gemaakt met mooie dikke Sebring eindstukken rond 102 mm.
Die eindstukken zijn echt dik, en het geluid is helemaal naar m'n zin, de Echte Opel ZespitterSound!!
Ik ga vandaag me corsatje wassen,heb het pas gedaan maar wij hebben gisteren hier in lelystad-haven de as wolk over ons heen gekregen
Mijn schone autootje is dus helemaal vies,als je je vinger er overheen haalt komt de zwarte gruis ervan af
Nog meer mensen hier die de wolk over hebben gehad???Schijnt niet overal zichtbaar te zijn geweest,was wel raar om te zien,pik en pik zwart alsof er zo een giga onweersbui los kon barsten en 5 min later was alles weer weg en scheen de zon weer vollop!
Ik ga vandaag me corsatje wassen,heb het pas gedaan maar wij hebben gisteren hier in lelystad-haven de as wolk over ons heen gekregen
Mijn schone autootje is dus helemaal vies,als je je vinger er overheen haalt komt de zwarte gruis ervan af
Nog meer mensen hier die de wolk over hebben gehad???Schijnt niet overal zichtbaar te zijn geweest,was wel raar om te zien,pik en pik zwart alsof er zo een giga onweersbui los kon barsten en 5 min later was alles weer weg en scheen de zon weer vollop!