S sjouke Hoort bij de inboedel 2 feb 2009 #341 leeg gehaald en weg gebracht .... voor een APK keuring
S speaker Hoort bij de inboedel 2 feb 2009 #342 Vandaag mijn tellerbak er weer ingezet , die ik gister verbouwd had. Vanaf vandaag heb ik officieel verkleurende tellernaalden. Filmpje van gister tijdens het verbouwen: Filmpje van vandaag tijdens de eerste rit:
Vandaag mijn tellerbak er weer ingezet , die ik gister verbouwd had. Vanaf vandaag heb ik officieel verkleurende tellernaalden. Filmpje van gister tijdens het verbouwen: Filmpje van vandaag tijdens de eerste rit:
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 2 feb 2009 #343 nieuw knipperlichtrelais gemonteerd, andere achterlampen gemonteerd, massapunten schoongemaakt & nieuwe kabelschoentjes gemonteerd, andere claxon gemonteerd + nieuwe draad getrokken.. aansluiten van de vorige was dus mooi fout gegaan.. kabelboom eens onderhanden genomen bij de voorlichten.. wat voor kamelen daar ooit aan bezig zijn geweest weet ik niet.. maar met de helft van alle poespas die er zat werkt 't net zo goed daarna nog olie bijgevuld en wat kleine dingen.. kan 'ie er weer even tegen aan
nieuw knipperlichtrelais gemonteerd, andere achterlampen gemonteerd, massapunten schoongemaakt & nieuwe kabelschoentjes gemonteerd, andere claxon gemonteerd + nieuwe draad getrokken.. aansluiten van de vorige was dus mooi fout gegaan.. kabelboom eens onderhanden genomen bij de voorlichten.. wat voor kamelen daar ooit aan bezig zijn geweest weet ik niet.. maar met de helft van alle poespas die er zat werkt 't net zo goed daarna nog olie bijgevuld en wat kleine dingen.. kan 'ie er weer even tegen aan
B Baas J. Hoort bij de inboedel 5 feb 2009 #344 Bezig met tellerbak aanpassen. Plasmaplaten inbouwen. SMD LEDS onder wijzers plaatsen (eventueel verkleurend *knipoogt naar speaker*). Eerst maar es kijken hoe hel rood eruit ziet.
Bezig met tellerbak aanpassen. Plasmaplaten inbouwen. SMD LEDS onder wijzers plaatsen (eventueel verkleurend *knipoogt naar speaker*). Eerst maar es kijken hoe hel rood eruit ziet.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 5 feb 2009 #345 andere stabilisatiestang gemonteerd.. plannen gemaakt voor het omhangen van m'n carterpan, nwe koppeling/drukgroep etc. besteld, krukas keerring etc etc. denk dat ik er dan gelijk m'n olie-koeler op schroef..
andere stabilisatiestang gemonteerd.. plannen gemaakt voor het omhangen van m'n carterpan, nwe koppeling/drukgroep etc. besteld, krukas keerring etc etc. denk dat ik er dan gelijk m'n olie-koeler op schroef..
R Rbin Post best veel 6 feb 2009 #348 Brainstormen voor Project T-Fresh Ik heb al wat onderdelen besteld, maar nog niet binnen
M manta19sr Komt hier geregeld 6 feb 2009 #349 eindelijk eens leeg gehaald.lag nog zooi uit de legeringskamer: Combi-magnetron pc monitor tv laptop stuk of 15 truien 4 jassen 3 paar kisten sportschoenen,en ga zo amar door 5 kratten emt andere zooi manta rijdt ineens een stuk harder hoe kan dta nou snap er niets van
eindelijk eens leeg gehaald.lag nog zooi uit de legeringskamer: Combi-magnetron pc monitor tv laptop stuk of 15 truien 4 jassen 3 paar kisten sportschoenen,en ga zo amar door 5 kratten emt andere zooi manta rijdt ineens een stuk harder hoe kan dta nou snap er niets van
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 12 feb 2009 #350 vandaag na 5 maanden stil te hebben gestaan weer gestart. de sr velgen er op gezet. de banden waren leeg. en een stuk gereden. was nogal dampig in de auto
vandaag na 5 maanden stil te hebben gestaan weer gestart. de sr velgen er op gezet. de banden waren leeg. en een stuk gereden. was nogal dampig in de auto
C cuupi Komt weleens kijken 12 feb 2009 #351 Weer een stukje sport striping erop geplakt nog 2 stukjes
N nova.... Forumbewoner 14 feb 2009 #352 origineel gepost door R°bin origineel gepost door nova.... apk gehad En goed gekeurd? bijna
N nova.... Forumbewoner 14 feb 2009 #353 Gister weer een onderdeel gehaald weer 70 euries lichter king:
J JohnSmith Post best veel 14 feb 2009 #354 scheurtje in de ruitensproeiertank van m'n celica hopelijk dichtgemaakt. ik denk dat het wel goed is maar ik moet het nog testen
scheurtje in de ruitensproeiertank van m'n celica hopelijk dichtgemaakt. ik denk dat het wel goed is maar ik moet het nog testen
A A_vectra Lid 14 feb 2009 #355 manta gewassen nieuwe olie er in + nieuwe olie filter. en bezig met het interieur er uit halen.
D Desperado Post best veel 14 feb 2009 #356 was een mooie zaterdagmiddag dus het volgende eens gedaan. Stappenmoter en gasklep enz incl de slangen schoongemaakt. Nieuw interier filtertje erin gedaan lijkt nu of ik uit me stoel word weggeblazen. Radio passend gemaakt.
was een mooie zaterdagmiddag dus het volgende eens gedaan. Stappenmoter en gasklep enz incl de slangen schoongemaakt. Nieuw interier filtertje erin gedaan lijkt nu of ik uit me stoel word weggeblazen. Radio passend gemaakt.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 15 feb 2009 #357 blokkie uit m'n manta gehaald, zootje gereinigd, nieuwe caterpan + pakkingen etc. eronder. koppeling/drukgroep etc vernieuwd. nieuwe vloeistoffen etc. maandag komt m'n druk-lager, en kan alles weer in elkaar
blokkie uit m'n manta gehaald, zootje gereinigd, nieuwe caterpan + pakkingen etc. eronder. koppeling/drukgroep etc vernieuwd. nieuwe vloeistoffen etc. maandag komt m'n druk-lager, en kan alles weer in elkaar
wim-v6 Forumbewoner 16 feb 2009 #358 vandaag de 2 accu's leeg gekregen van de combo. auto achter de bus van een maat gezet voor licht, alleen effe vergeten dat het Dim en grootlicht op een gegeven moment al een uur of 5 aan stond. zag het door het raam aan de wat zwakke achterlampen (xenon deed het nog overigens) had niet niet voldoende stroom meer om rond te gaan (halve slag) effe een douwtje en hij liep weer. Willem
vandaag de 2 accu's leeg gekregen van de combo. auto achter de bus van een maat gezet voor licht, alleen effe vergeten dat het Dim en grootlicht op een gegeven moment al een uur of 5 aan stond. zag het door het raam aan de wat zwakke achterlampen (xenon deed het nog overigens) had niet niet voldoende stroom meer om rond te gaan (halve slag) effe een douwtje en hij liep weer. Willem
N nova.... Forumbewoner 18 feb 2009 #359 lamba-sensor erin laten zetten in de astra voor 10e nu issie bijna apk gereed:thumbup
C calibra_8v Komt weleens kijken 18 feb 2009 #360 afgelopen zaterdag distributieriem vervangen en vandaag maar weer ff gewassen