R richard-gts-v6 Komt weleens kijken 21 mrt 2016 #3.441 Een setje verlagingsvoorveren voor de GTS.. Iemand een tip voor een goed en betrouwbaar adres die voor mij deze veren er onder wil zetten? Regio Zwolle zou het allermooist zijn..
Een setje verlagingsvoorveren voor de GTS.. Iemand een tip voor een goed en betrouwbaar adres die voor mij deze veren er onder wil zetten? Regio Zwolle zou het allermooist zijn..
R richard-gts-v6 Komt weleens kijken 21 mrt 2016 #3.443 Een setje verlagingsvoorveren voor de GTS.. Iemand een tip voor een goed en betrouwbaar adres die voor mij deze veren er onder wil zetten? Regio Zwolle zou het allermooist zijn..
Een setje verlagingsvoorveren voor de GTS.. Iemand een tip voor een goed en betrouwbaar adres die voor mij deze veren er onder wil zetten? Regio Zwolle zou het allermooist zijn..
C corsabc20xe Komt hier geregeld 22 mrt 2016 #3.444 niet perse alleen voor de signum maar moest echt een nieuwe krik hebben. Deze is mooi licht en laag. Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
niet perse alleen voor de signum maar moest echt een nieuwe krik hebben. Deze is mooi licht en laag. Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
C corsabc20xe Komt hier geregeld 22 mrt 2016 #3.445 niet perse alleen voor de signum maar moest echt een nieuwe krik hebben. Deze is mooi licht en laag. Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
niet perse alleen voor de signum maar moest echt een nieuwe krik hebben. Deze is mooi licht en laag. Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
H hb96 Komt weleens kijken 23 mrt 2016 #3.446 Daar zijn ze dan hoor! Groter dan ik dacht... :shock: Binnenkort maar monteren, mallen voor bevestiging van vectra-c.com gehaald :vertag Zouden eigenlijk standaard in de auto moeten zitten i.v.m. veiligheid, maar goed :angel
Daar zijn ze dan hoor! Groter dan ik dacht... :shock: Binnenkort maar monteren, mallen voor bevestiging van vectra-c.com gehaald :vertag Zouden eigenlijk standaard in de auto moeten zitten i.v.m. veiligheid, maar goed :angel
A arjontje Forumbewoner 23 mrt 2016 #3.447 5 liter castrol 5w30. Aleen even kijken wanneer ik de boel ga verversen.
H hb96 Komt weleens kijken 23 mrt 2016 #3.448 Daar zijn ze dan hoor! Groter dan ik dacht... :shock: Binnenkort maar monteren, mallen voor bevestiging van vectra-c.com gehaald :vertag Zouden eigenlijk standaard in de auto moeten zitten i.v.m. veiligheid, maar goed :angel
Daar zijn ze dan hoor! Groter dan ik dacht... :shock: Binnenkort maar monteren, mallen voor bevestiging van vectra-c.com gehaald :vertag Zouden eigenlijk standaard in de auto moeten zitten i.v.m. veiligheid, maar goed :angel
A arjontje Forumbewoner 23 mrt 2016 #3.449 5 liter castrol 5w30. Aleen even kijken wanneer ik de boel ga verversen.
R richard-gts-v6 Komt weleens kijken 25 mrt 2016 #3.450 Een setje Signum mistlampcovers kunnen overnemen.. ..morgen es proberen of ik er bij kan zonder de bumper te demonteren (had hier ergens gelezen dat dat mogelijk is).. ben benieuwd. Ze zitten er inmiddels op. Ik moest er toch wel ff de bumper voor af halen, anders kon ik niet goed bij, maar 't was prima te doen. :thumb
Een setje Signum mistlampcovers kunnen overnemen.. ..morgen es proberen of ik er bij kan zonder de bumper te demonteren (had hier ergens gelezen dat dat mogelijk is).. ben benieuwd. Ze zitten er inmiddels op. Ik moest er toch wel ff de bumper voor af halen, anders kon ik niet goed bij, maar 't was prima te doen. :thumb
R richard-gts-v6 Komt weleens kijken 25 mrt 2016 #3.451 Een setje Signum mistlampcovers kunnen overnemen.. ..morgen es proberen of ik er bij kan zonder de bumper te demonteren (had hier ergens gelezen dat dat mogelijk is).. ben benieuwd. Ze zitten er inmiddels op. Ik moest er toch wel ff de bumper voor af halen, anders kon ik niet goed bij, maar 't was prima te doen. :thumb
Een setje Signum mistlampcovers kunnen overnemen.. ..morgen es proberen of ik er bij kan zonder de bumper te demonteren (had hier ergens gelezen dat dat mogelijk is).. ben benieuwd. Ze zitten er inmiddels op. Ik moest er toch wel ff de bumper voor af halen, anders kon ik niet goed bij, maar 't was prima te doen. :thumb
P patrick343343 Komt weleens kijken 31 mrt 2016 #3.453 nieuw staalborstel en schuurpapier voor de roest en nieuwe multimeter nadat de andere kaput ging
P patrick343343 Komt weleens kijken 31 mrt 2016 #3.455 nieuw staalborstel en schuurpapier voor de roest en nieuwe multimeter nadat de andere kaput ging
O Outzy Komt weleens kijken 8 apr 2016 #3.456 Stoelverwarming schakelaars + Sportknop schakelaar. Aangezien ik toch al een paar dummie knoppen heb, kon ik het net zo goed afmaken .
Stoelverwarming schakelaars + Sportknop schakelaar. Aangezien ik toch al een paar dummie knoppen heb, kon ik het net zo goed afmaken .
O Outzy Komt weleens kijken 8 apr 2016 #3.458 Stoelverwarming schakelaars + Sportknop schakelaar. Aangezien ik toch al een paar dummie knoppen heb, kon ik het net zo goed afmaken .
Stoelverwarming schakelaars + Sportknop schakelaar. Aangezien ik toch al een paar dummie knoppen heb, kon ik het net zo goed afmaken .
R richard-gts-v6 Komt weleens kijken 17 apr 2016 #3.459 Irmscher grill via ebay-kleinanzeigen.de Verstuurd met Tapatalk