S Sirmixalot Lid 2 sep 2015 #3.342 Vandaag radiootje in mn autootje geplaatst helemaal zelf (eerste eigen auto nog nooit gedaan). Ging verrassend makkelijk gelukkig. Het is een : caliber rmd571bt
Vandaag radiootje in mn autootje geplaatst helemaal zelf (eerste eigen auto nog nooit gedaan). Ging verrassend makkelijk gelukkig. Het is een : caliber rmd571bt
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 4 sep 2015 #3.344 @Outzy wrote:DAP900 poets/polijst machine Mooi ... Wil ik ook nog een keer aanschaffen
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 4 sep 2015 #3.345 @Outzy wrote:DAP900 poets/polijst machine Mooi ... Wil ik ook nog een keer aanschaffen
A arjontje Forumbewoner 4 sep 2015 #3.346 Ruitenwisser voor de achterruit. Kan ik weer iets zien als ik de wisser gebruik. :angel
O Outzy Komt weleens kijken 4 sep 2015 #3.347 @-BlendjuH- wrote:@Outzy wrote:DAP900 poets/polijst machine Mooi ... Wil ik ook nog een keer aanschaffen Is de investering zeker waard
@-BlendjuH- wrote:@Outzy wrote:DAP900 poets/polijst machine Mooi ... Wil ik ook nog een keer aanschaffen Is de investering zeker waard
A arjontje Forumbewoner 4 sep 2015 #3.348 Ruitenwisser voor de achterruit. Kan ik weer iets zien als ik de wisser gebruik. :angel
O Outzy Komt weleens kijken 4 sep 2015 #3.349 @-BlendjuH- wrote:@Outzy wrote:DAP900 poets/polijst machine Mooi ... Wil ik ook nog een keer aanschaffen Is de investering zeker waard
@-BlendjuH- wrote:@Outzy wrote:DAP900 poets/polijst machine Mooi ... Wil ik ook nog een keer aanschaffen Is de investering zeker waard
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 5 sep 2015 #3.350 @Outzy wrote: Is de investering zeker waard I know , maar ze zijn zo duur Komt nou niet uit in ieder geval :jerry
@Outzy wrote: Is de investering zeker waard I know , maar ze zijn zo duur Komt nou niet uit in ieder geval :jerry
O Outzy Komt weleens kijken 10 sep 2015 #3.351 Voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven aan poets/polijst spul :s.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 5 sep 2015 #3.352 @Outzy wrote: Is de investering zeker waard I know , maar ze zijn zo duur Komt nou niet uit in ieder geval :jerry
@Outzy wrote: Is de investering zeker waard I know , maar ze zijn zo duur Komt nou niet uit in ieder geval :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 11 sep 2015 #3.353 Goed bezig man ... Is lekker spul :thumb Werk daar zelf ook mee :jerry Deze afgelopen zaterdag even gedaan :jerry :jerry
Goed bezig man ... Is lekker spul :thumb Werk daar zelf ook mee :jerry Deze afgelopen zaterdag even gedaan :jerry :jerry
O Outzy Komt weleens kijken 10 sep 2015 #3.354 Voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven aan poets/polijst spul :s.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 11 sep 2015 #3.355 Goed bezig man ... Is lekker spul :thumb Werk daar zelf ook mee :jerry Deze afgelopen zaterdag even gedaan :jerry :jerry
Goed bezig man ... Is lekker spul :thumb Werk daar zelf ook mee :jerry Deze afgelopen zaterdag even gedaan :jerry :jerry
A arjontje Forumbewoner 14 sep 2015 #3.357 Nieuwe luxe kenteken platen. De oude hadden bij de vorige eigenaar last van het trekhaak syndroom.
M micvec Post best veel 14 sep 2015 #3.359 @arjontje wrote:Nieuwe luxe kenteken platen. De oude hadden bij de vorige eigenaar last van het trekhaak syndroom. Had jij ook niet een bilstein b12 set gekocht ben wel eens benieuwd naar de verlaging van je vectra
@arjontje wrote:Nieuwe luxe kenteken platen. De oude hadden bij de vorige eigenaar last van het trekhaak syndroom. Had jij ook niet een bilstein b12 set gekocht ben wel eens benieuwd naar de verlaging van je vectra
A arjontje Forumbewoner 14 sep 2015 #3.360 Nieuwe luxe kenteken platen. De oude hadden bij de vorige eigenaar last van het trekhaak syndroom.