A arjontje Forumbewoner 26 jun 2015 #3.281 De kogel is door de kerk. Ook ik heb een bilstein B12 set besteld. Nu een week geduld hebben :angel Plus nog andere kapjes voor mijn wielen. Gewoon met opel logo. :agent
De kogel is door de kerk. Ook ik heb een bilstein B12 set besteld. Nu een week geduld hebben :angel Plus nog andere kapjes voor mijn wielen. Gewoon met opel logo. :agent
D DennisD Post best veel 1 aug 2015 #3.284 -Ruitenwisser mechanisme :shock: - Nieuwe sleutel (oude in het zwembad laten vallen ) - portiervanger (irritante klik) - Ballast afl xenon lampen ivm flikkeren licht - Paravan, omdat ik de oude gesloopt had met verwijderen :swear En dan nog even een afspraak maken bij de schade herstel mr, ivm schade achterbumper :fy1
-Ruitenwisser mechanisme :shock: - Nieuwe sleutel (oude in het zwembad laten vallen ) - portiervanger (irritante klik) - Ballast afl xenon lampen ivm flikkeren licht - Paravan, omdat ik de oude gesloopt had met verwijderen :swear En dan nog even een afspraak maken bij de schade herstel mr, ivm schade achterbumper :fy1
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 aug 2015 #3.285 Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe.
Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe.
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 jul 2015 #3.287 Moest er eens van komen na de verlaging en meer dan 310000km :angel
D DennisD Post best veel 1 aug 2015 #3.288 Nee hoor, heel makkelijk. Lastigste is je deurpaneel erweer terug op doen. Portiervanger losmaken (2 moeren 10mm 1 torx bout (maat ?) Deurpaneel verwijderen (5 torx schroeven) Kabeltje losthalen e-ramen Speaker weghalen (3 torx schroeven) portiervanger weghalen, nieuwe monteren Alles weer in omgekeerde volgoorde. Denk 30 minuten werk (als het tegen zit)
Nee hoor, heel makkelijk. Lastigste is je deurpaneel erweer terug op doen. Portiervanger losmaken (2 moeren 10mm 1 torx bout (maat ?) Deurpaneel verwijderen (5 torx schroeven) Kabeltje losthalen e-ramen Speaker weghalen (3 torx schroeven) portiervanger weghalen, nieuwe monteren Alles weer in omgekeerde volgoorde. Denk 30 minuten werk (als het tegen zit)
A arjontje Forumbewoner 31 jul 2015 #3.289 Kenteken plaat houders. Is die reclame plaat nu ook eindelijk er af. Nu nog een setje luxe kentekenplaten scoren. De oude zijn niet helemaal mooi meer. Langleven trekhaken. :sleeping
Kenteken plaat houders. Is die reclame plaat nu ook eindelijk er af. Nu nog een setje luxe kentekenplaten scoren. De oude zijn niet helemaal mooi meer. Langleven trekhaken. :sleeping
H hugha002 Lid 3 aug 2015 #3.290 @Wess1988 wrote:Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe. Een handleiding vind je hier: http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=129&t=178271
@Wess1988 wrote:Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe. Een handleiding vind je hier: http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=129&t=178271
D DennisD Post best veel 1 aug 2015 #3.293 -Ruitenwisser mechanisme :shock: - Nieuwe sleutel (oude in het zwembad laten vallen ) - portiervanger (irritante klik) - Ballast afl xenon lampen ivm flikkeren licht - Paravan, omdat ik de oude gesloopt had met verwijderen :swear En dan nog even een afspraak maken bij de schade herstel mr, ivm schade achterbumper :fy1
-Ruitenwisser mechanisme :shock: - Nieuwe sleutel (oude in het zwembad laten vallen ) - portiervanger (irritante klik) - Ballast afl xenon lampen ivm flikkeren licht - Paravan, omdat ik de oude gesloopt had met verwijderen :swear En dan nog even een afspraak maken bij de schade herstel mr, ivm schade achterbumper :fy1
R reneNL Komt weleens kijken 5 aug 2015 #3.295 Ook voor het interieur maar een goeie cleaner/conditioner gekocht. En vast een spuitbusje verf voor de volgende update!
Ook voor het interieur maar een goeie cleaner/conditioner gekocht. En vast een spuitbusje verf voor de volgende update!
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 aug 2015 #3.296 Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe.
Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe.
D DennisD Post best veel 1 aug 2015 #3.297 Nee hoor, heel makkelijk. Lastigste is je deurpaneel erweer terug op doen. Portiervanger losmaken (2 moeren 10mm 1 torx bout (maat ?) Deurpaneel verwijderen (5 torx schroeven) Kabeltje losthalen e-ramen Speaker weghalen (3 torx schroeven) portiervanger weghalen, nieuwe monteren Alles weer in omgekeerde volgoorde. Denk 30 minuten werk (als het tegen zit)
Nee hoor, heel makkelijk. Lastigste is je deurpaneel erweer terug op doen. Portiervanger losmaken (2 moeren 10mm 1 torx bout (maat ?) Deurpaneel verwijderen (5 torx schroeven) Kabeltje losthalen e-ramen Speaker weghalen (3 torx schroeven) portiervanger weghalen, nieuwe monteren Alles weer in omgekeerde volgoorde. Denk 30 minuten werk (als het tegen zit)
H hugha002 Lid 3 aug 2015 #3.299 @Wess1988 wrote:Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe. Een handleiding vind je hier: http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=129&t=178271
@Wess1988 wrote:Is zo'n portiervanger moeilijk te vervangen? Ik heb ook zo'n irritante klik als ik de deur open en dicht doe. Een handleiding vind je hier: http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=129&t=178271
W wv381 Komt weleens kijken 6 aug 2015 #3.300 Een vervanger... Na een uitleenbeurt kreeg ik 'm terug zonder lamellen... Sent from my iPhone using Tapatalk
Een vervanger... Na een uitleenbeurt kreeg ik 'm terug zonder lamellen... Sent from my iPhone using Tapatalk