G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.841 @jraaf wrote::afro ik ben de beroerdste niet dus bij deze Ik gok op een achterbumper..... :afro Groet jraaf Jij bent uitgesloten van deelname :fy1 :angel
@jraaf wrote::afro ik ben de beroerdste niet dus bij deze Ik gok op een achterbumper..... :afro Groet jraaf Jij bent uitgesloten van deelname :fy1 :angel
S Seth Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.842 Als ik een spiegel zeg zal het wel fout zijn zeker? :jerry
T tuinmeubel Post best veel 31 okt 2013 #1.844 Euhm... Ik gok dat het iets is wat in je bak ligt... ?
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.846 @gwriemersma wrote:Enkele onderdelen bij mede forum lid (Sorry dat ik mss enigszins afwezig leek maar zoals gezegd beetje slap gebrek) Bak koffie het geholpen :thumb Bedacht op weg terug hadden foto' s moeten (kunnen) maken Maar dan weet iedereen gelijk waar we (ik)mee bezig ben Nu is het voor de rest maar afwachten :agent Nogmaals bedankt voor de koffie en de onderdelen :thumbup Ghhahaha, Heb er ook niet aan gedacht hoor!! En geen probleem, was gezellig en ik denk niet dat ik veel fitter was geweest na een nacht doorwerken! Suc6 met de ......ventieldopjes! groetjes
@gwriemersma wrote:Enkele onderdelen bij mede forum lid (Sorry dat ik mss enigszins afwezig leek maar zoals gezegd beetje slap gebrek) Bak koffie het geholpen :thumb Bedacht op weg terug hadden foto' s moeten (kunnen) maken Maar dan weet iedereen gelijk waar we (ik)mee bezig ben Nu is het voor de rest maar afwachten :agent Nogmaals bedankt voor de koffie en de onderdelen :thumbup Ghhahaha, Heb er ook niet aan gedacht hoor!! En geen probleem, was gezellig en ik denk niet dat ik veel fitter was geweest na een nacht doorwerken! Suc6 met de ......ventieldopjes! groetjes
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.848 Was een leuk uitje voor zowel de VEC als zijn baas king: En de dopjes liggen al bij de bandenboer
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.849 @tuinmeubel wrote:Euhm... Ik gok dat het iets is wat in je bak ligt... ? Ja had de hele lengte nodig
J jraaf Hoort bij de inboedel 31 okt 2013 #1.850 @gwriemersma wrote:Pinokio :afro Hahaha, ik beloof dat ik mijn mond zal houden. Maar ik weet al wat jij gaat doen met je C1 :mrgreen: :mrgreen: Een tip. Neem de tijd :thumb Groet jraaf
@gwriemersma wrote:Pinokio :afro Hahaha, ik beloof dat ik mijn mond zal houden. Maar ik weet al wat jij gaat doen met je C1 :mrgreen: :mrgreen: Een tip. Neem de tijd :thumb Groet jraaf
J jraaf Hoort bij de inboedel 31 okt 2013 #1.851 :afro ik ben de beroerdste niet dus bij deze Ik gok op een achterbumper..... :afro Groet jraaf
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.852 @jraaf wrote::afro ik ben de beroerdste niet dus bij deze Ik gok op een achterbumper..... :afro Groet jraaf Jij bent uitgesloten van deelname :fy1 :angel
@jraaf wrote::afro ik ben de beroerdste niet dus bij deze Ik gok op een achterbumper..... :afro Groet jraaf Jij bent uitgesloten van deelname :fy1 :angel
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 1 nov 2013 #1.853 @jraaf wrote:@gwriemersma wrote:Pinokio :afro Hahaha, ik beloof dat ik mijn mond zal houden. Maar ik weet al wat jij gaat doen met je C1 :mrgreen: :mrgreen: Een tip. Neem de tijd :thumb Groet jraaf Alle tijd heb eerst nogCD 70 project welke ik samen met jou mannetje in orde moet maken Tevens moet ik nog wat kleine dingen hebben Zal mss zelfs jaar nog moeten uitzitten ivm drukte
@jraaf wrote:@gwriemersma wrote:Pinokio :afro Hahaha, ik beloof dat ik mijn mond zal houden. Maar ik weet al wat jij gaat doen met je C1 :mrgreen: :mrgreen: Een tip. Neem de tijd :thumb Groet jraaf Alle tijd heb eerst nogCD 70 project welke ik samen met jou mannetje in orde moet maken Tevens moet ik nog wat kleine dingen hebben Zal mss zelfs jaar nog moeten uitzitten ivm drukte
D Dragon Racing Komt weleens kijken 1 nov 2013 #1.854 Een echte GM OPC dakspoiler voor de vectra c station. Verkoper monteerde hem niet, dacht dat het een replica was (had er zelf 160 voor betaald). Ik hem overgekocht voor maar 60 eur. (als je weet wat de volle prijs hiervan is, heb ik een goed koopje gedaan)
Een echte GM OPC dakspoiler voor de vectra c station. Verkoper monteerde hem niet, dacht dat het een replica was (had er zelf 160 voor betaald). Ik hem overgekocht voor maar 60 eur. (als je weet wat de volle prijs hiervan is, heb ik een goed koopje gedaan)
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 1 nov 2013 #1.856 @Dragon Racing wrote:Een echte GM OPC dakspoiler voor de vectra c station. Verkoper monteerde hem niet, dacht dat het een replica was (had er zelf 160 voor betaald). Ik hem overgekocht voor maar 60 eur. (als je weet wat de volle prijs hiervan is, heb ik een goed koopje gedaan) :thumb :kewlpics Moet ik ook nog scoren
@Dragon Racing wrote:Een echte GM OPC dakspoiler voor de vectra c station. Verkoper monteerde hem niet, dacht dat het een replica was (had er zelf 160 voor betaald). Ik hem overgekocht voor maar 60 eur. (als je weet wat de volle prijs hiervan is, heb ik een goed koopje gedaan) :thumb :kewlpics Moet ik ook nog scoren
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 31 okt 2013 #1.859 @gwriemersma wrote:Enkele onderdelen bij mede forum lid (Sorry dat ik mss enigszins afwezig leek maar zoals gezegd beetje slap gebrek) Bak koffie het geholpen :thumb Bedacht op weg terug hadden foto' s moeten (kunnen) maken Maar dan weet iedereen gelijk waar we (ik)mee bezig ben Nu is het voor de rest maar afwachten :agent Nogmaals bedankt voor de koffie en de onderdelen :thumbup Ghhahaha, Heb er ook niet aan gedacht hoor!! En geen probleem, was gezellig en ik denk niet dat ik veel fitter was geweest na een nacht doorwerken! Suc6 met de ......ventieldopjes! groetjes
@gwriemersma wrote:Enkele onderdelen bij mede forum lid (Sorry dat ik mss enigszins afwezig leek maar zoals gezegd beetje slap gebrek) Bak koffie het geholpen :thumb Bedacht op weg terug hadden foto' s moeten (kunnen) maken Maar dan weet iedereen gelijk waar we (ik)mee bezig ben Nu is het voor de rest maar afwachten :agent Nogmaals bedankt voor de koffie en de onderdelen :thumbup Ghhahaha, Heb er ook niet aan gedacht hoor!! En geen probleem, was gezellig en ik denk niet dat ik veel fitter was geweest na een nacht doorwerken! Suc6 met de ......ventieldopjes! groetjes