K kammers85 Komt weleens kijken 13 jan 2013 #1.221 opc snowflakes vrijdag !!!!!! liggen bij de spuiter nu nog op zoek naar 4 nieuwe banden en spoorverbreders voor achter !!!!
opc snowflakes vrijdag !!!!!! liggen bij de spuiter nu nog op zoek naar 4 nieuwe banden en spoorverbreders voor achter !!!!
G greenfield Lid 13 jan 2013 #1.224 @gwriemersma wrote::kewlpics pics volgen nog, ik ga hem woensdag ophalen bij de dealer!
G greenfield Lid 13 jan 2013 #1.225 @gwriemersma wrote::kewlpics pics volgen nog, ik ga hem woensdag ophalen bij de dealer!
K kammers85 Komt weleens kijken 13 jan 2013 #1.226 ik heb 19 inch opc snowflake.... goed zoeken staan setjes genoeg op ik heb wel mazzel gehad pas een set gekocht en met winst verkocht nu deze set echt voor spot weinig gekocht met 2 nieuwe banden ( maar is niet mijn merk ) wel wat werk aan maar liggen nu al bij de spuiter ( nieuwe poedercoat )
ik heb 19 inch opc snowflake.... goed zoeken staan setjes genoeg op ik heb wel mazzel gehad pas een set gekocht en met winst verkocht nu deze set echt voor spot weinig gekocht met 2 nieuwe banden ( maar is niet mijn merk ) wel wat werk aan maar liggen nu al bij de spuiter ( nieuwe poedercoat )
K kammers85 Komt weleens kijken 13 jan 2013 #1.227 ik heb 19 inch opc snowflake.... goed zoeken staan setjes genoeg op ik heb wel mazzel gehad pas een set gekocht en met winst verkocht nu deze set echt voor spot weinig gekocht met 2 nieuwe banden ( maar is niet mijn merk ) wel wat werk aan maar liggen nu al bij de spuiter ( nieuwe poedercoat )
ik heb 19 inch opc snowflake.... goed zoeken staan setjes genoeg op ik heb wel mazzel gehad pas een set gekocht en met winst verkocht nu deze set echt voor spot weinig gekocht met 2 nieuwe banden ( maar is niet mijn merk ) wel wat werk aan maar liggen nu al bij de spuiter ( nieuwe poedercoat )
W wagnas Loopt hier de deur plat 13 jan 2013 #1.228 Ik heb op 12 januari een nieuwe Vectra C 1.8 uit 2006 gekocht.
W wagnas Loopt hier de deur plat 13 jan 2013 #1.229 Ik heb op 12 januari een nieuwe Vectra C 1.8 uit 2006 gekocht.
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 14 jan 2013 #1.234 komplete draagarm voorzijde Morgen maar even op de brug :sleeping
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 14 jan 2013 #1.235 komplete draagarm voorzijde Morgen maar even op de brug :sleeping
K Klopper Loopt hier de deur plat 15 jan 2013 #1.238 Kiezentrekker voor klepseals (klepsealtang), klepslijper en slijppasta
K Klopper Loopt hier de deur plat 15 jan 2013 #1.239 Kiezentrekker voor klepseals (klepsealtang), klepslijper en slijppasta
A arjontje Forumbewoner 16 jan 2013 #1.240 @Klopper wrote:Kiezentrekker voor klepseals (klepsealtang), klepslijper en slijppasta Jij gaat eelt op je handen krijgen :jerry
@Klopper wrote:Kiezentrekker voor klepseals (klepsealtang), klepslijper en slijppasta Jij gaat eelt op je handen krijgen :jerry