S Seth Loopt hier de deur plat 13 mei 2012 #623 Originele einddemper voor technische keuring... Beetje duur voor 1 dag op het jaar maar dan ben ik daar al gerust over
Originele einddemper voor technische keuring... Beetje duur voor 1 dag op het jaar maar dan ben ik daar al gerust over
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 13 mei 2012 #625 Dit dus! http://thumbs.marktplaats.com/kopen/thumbs/1/10/1403179265.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Leuk detail toch
Dit dus! http://thumbs.marktplaats.com/kopen/thumbs/1/10/1403179265.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Leuk detail toch
E Eddyvec C Komt weleens kijken 15 mei 2012 #626 Een kofferbakspoiler voor met Station. Met dank aan EdVries van het forum :thumb :thumb :thumb
T ton_koene Komt weleens kijken 14 mei 2012 #627 Inderdaad Wim das jou spoilerrubber ben dr blij mee de oude van mij sleepte in de midden steeds op de grond. De rolover komt van Ron lekker compleet ga mijn rails in de auto vervangen want mijn was caduuk en die van Ron erin. Wacht nu ff af dat Wim de cruise control uit zijn sedan haalt en wat ie ermee gaat doen? Ton Honserlersdijk
Inderdaad Wim das jou spoilerrubber ben dr blij mee de oude van mij sleepte in de midden steeds op de grond. De rolover komt van Ron lekker compleet ga mijn rails in de auto vervangen want mijn was caduuk en die van Ron erin. Wacht nu ff af dat Wim de cruise control uit zijn sedan haalt en wat ie ermee gaat doen? Ton Honserlersdijk
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #628 Als hij er op zit wat :kewlpics he Eddyvec C :thumb
Y yentl5552 Post best veel 14 mei 2012 #629 Flatblade ruitenwissers voor 18 euro de set besteld bij Nederlands bedrijf. krijg ik een email Hartelijk dank voor je bestelling. Deze is zojuist verzonden vanuit ons distributiepunt te Dimitrovgrad, Haskovo Bulgariie. De verwachte reisduur is ca. 8 werkdagen. 2400km ... voor een set ruitenwissers .. voor 3 euro bezorgkosten .. :wors
Flatblade ruitenwissers voor 18 euro de set besteld bij Nederlands bedrijf. krijg ik een email Hartelijk dank voor je bestelling. Deze is zojuist verzonden vanuit ons distributiepunt te Dimitrovgrad, Haskovo Bulgariie. De verwachte reisduur is ca. 8 werkdagen. 2400km ... voor een set ruitenwissers .. voor 3 euro bezorgkosten .. :wors
T teungts Loopt hier de deur plat 16 mei 2012 #632 zijn broer mijn oude vec kon hem terug kopen voor weinig met motorschade door mishandeling :swear
E Eddyvec C Komt weleens kijken 15 mei 2012 #635 Een kofferbakspoiler voor met Station. Met dank aan EdVries van het forum :thumb :thumb :thumb
T teungts Loopt hier de deur plat 16 mei 2012 #637 wat gespoten moet worden motorkap bestuurders kant deur achter voor bumper van binnen weer netjes maken en een nieuw/ander hartje
wat gespoten moet worden motorkap bestuurders kant deur achter voor bumper van binnen weer netjes maken en een nieuw/ander hartje
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #638 Als hij er op zit wat :kewlpics he Eddyvec C :thumb