V vanieba Post best veel 10 feb 2012 #321 Nee beter, Geloof me die GM accu's zijn ook niet origineel, d'r wordt alleen een GM stikker opgeplakt.
Nee beter, Geloof me die GM accu's zijn ook niet origineel, d'r wordt alleen een GM stikker opgeplakt.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 11 feb 2012 #322 Nee, maar het is niet dat het een of andere flutaccu is met een GM sticker erop.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 12 feb 2012 #324 En hier geeft de vod garantie op, en op andere accu niet met de opel testdag. Ze gaan gemiddeld 7 jaar mee ,is mijn ervaring. Groetjes jurgen,
En hier geeft de vod garantie op, en op andere accu niet met de opel testdag. Ze gaan gemiddeld 7 jaar mee ,is mijn ervaring. Groetjes jurgen,
Y yzf1kr Komt hier geregeld 11 feb 2012 #325 Dacht je dat GM een eigen accu fabriek heeft? Kijk hier eens, geen enkel automerk in de lijst van fabrikanten (members): http://www.eurobat.org/members" onclick="window.open(this.href);return false;
Dacht je dat GM een eigen accu fabriek heeft? Kijk hier eens, geen enkel automerk in de lijst van fabrikanten (members): http://www.eurobat.org/members" onclick="window.open(this.href);return false;
V vanieba Post best veel 12 feb 2012 #326 Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 11 feb 2012 #327 Nee, maar het is niet dat het een of andere flutaccu is met een GM sticker erop.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 12 feb 2012 #328 Ik bedoel gewoon dat het heus wel kwaliteit is dat GM. Ik zeg ook niet dat het de beste is omdat het GM is.
Ik bedoel gewoon dat het heus wel kwaliteit is dat GM. Ik zeg ook niet dat het de beste is omdat het GM is.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 12 feb 2012 #329 En hier geeft de vod garantie op, en op andere accu niet met de opel testdag. Ze gaan gemiddeld 7 jaar mee ,is mijn ervaring. Groetjes jurgen,
En hier geeft de vod garantie op, en op andere accu niet met de opel testdag. Ze gaan gemiddeld 7 jaar mee ,is mijn ervaring. Groetjes jurgen,
wim-v6 Forumbewoner 12 feb 2012 #330 @vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem
@vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem
V vanieba Post best veel 12 feb 2012 #331 Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen.
A ashok1978 Komt weleens kijken 12 feb 2012 #332 @wim-v6 wrote:@vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem oowwh crap.!! heb vorige week uit nood een accu bij kwikfit gehaald. morgen ochtend ff checken..
@wim-v6 wrote:@vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem oowwh crap.!! heb vorige week uit nood een accu bij kwikfit gehaald. morgen ochtend ff checken..
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 12 feb 2012 #333 Ik bedoel gewoon dat het heus wel kwaliteit is dat GM. Ik zeg ook niet dat het de beste is omdat het GM is.
Ik bedoel gewoon dat het heus wel kwaliteit is dat GM. Ik zeg ook niet dat het de beste is omdat het GM is.
wim-v6 Forumbewoner 12 feb 2012 #334 @vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem
@vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem
S Seth Loopt hier de deur plat 8 okt 2012 #335 Probeer er eerst met heen te gaan, dan kan je nog zien of je afgekeurd wordt of niet Heb ik bij mijn wagen ook gedaan
Probeer er eerst met heen te gaan, dan kan je nog zien of je afgekeurd wordt of niet Heb ik bij mijn wagen ook gedaan
A ashok1978 Komt weleens kijken 12 feb 2012 #336 @wim-v6 wrote:@vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem oowwh crap.!! heb vorige week uit nood een accu bij kwikfit gehaald. morgen ochtend ff checken..
@wim-v6 wrote:@vanieba wrote:Nou sorry hoor, maar flutaccu's ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik wel, Cold-Ax accu's (ook verkocht door Kwik fit, ik weet er 4, en alle 4 drukte ze hun zuur eruit, wat resulteerde in een verrotte Accubak!!! Willem oowwh crap.!! heb vorige week uit nood een accu bij kwikfit gehaald. morgen ochtend ff checken..
M mbvectrav6 Post best veel 13 feb 2012 #337 Die orginele GM 70ah accu koste me € 125,- :???: Vindt het ook een hoop geld, maar wilde graag een orgineel Opel hebben.
Die orginele GM 70ah accu koste me € 125,- :???: Vindt het ook een hoop geld, maar wilde graag een orgineel Opel hebben.
U usbstick Loopt hier de deur plat 6 mrt 2012 #338 heb headlight lens restorer gekocht.. en nu maar kijken of het werkt.. gr. arjan
S Seth Loopt hier de deur plat 8 okt 2012 #339 Probeer er eerst met heen te gaan, dan kan je nog zien of je afgekeurd wordt of niet Heb ik bij mijn wagen ook gedaan
Probeer er eerst met heen te gaan, dan kan je nog zien of je afgekeurd wordt of niet Heb ik bij mijn wagen ook gedaan
M mbvectrav6 Post best veel 13 feb 2012 #340 Die orginele GM 70ah accu koste me € 125,- :???: Vindt het ook een hoop geld, maar wilde graag een orgineel Opel hebben.
Die orginele GM 70ah accu koste me € 125,- :???: Vindt het ook een hoop geld, maar wilde graag een orgineel Opel hebben.