S sw_reijnders Forumbewoner 27 aug 2012 #861 @Klopper wrote:Een fatsoenlijke garagekrik (2.5T) waarmee ik tenminste sneller en veiliger m'n auto de lucht in krijgt... gelijk ook een paar as-steunen erbij gekocht??? nooit je auto op de krik laten staan als je er onder kruipt.
@Klopper wrote:Een fatsoenlijke garagekrik (2.5T) waarmee ik tenminste sneller en veiliger m'n auto de lucht in krijgt... gelijk ook een paar as-steunen erbij gekocht??? nooit je auto op de krik laten staan als je er onder kruipt.
N NeonnovA Komt weleens kijken 18 aug 2012 #862 Ander stuur en een automatisch dimmende binnenspiegel gekocht. :thumbup
S Seth Loopt hier de deur plat 19 aug 2012 #863 Kussen voor op de hoedeplank met als opschrift "I LIKE OPEL" en een mattenset met opschrift "Vectra"
K Klopper Loopt hier de deur plat 27 aug 2012 #864 Assteunen had ik gelukkig al een tijdje, berekend op 3T, dus daar maak ik me ook geen zorgen over Zelf ben ik niet zo gek om onder de auto te kruipen als deze op een krik staat te balanceren... Dan liever zonder krik, of anders assteunen Snap zelf ook niet dat mensen onder hun auto durven kruipen als deze op een standaard krik staat.
Assteunen had ik gelukkig al een tijdje, berekend op 3T, dus daar maak ik me ook geen zorgen over Zelf ben ik niet zo gek om onder de auto te kruipen als deze op een krik staat te balanceren... Dan liever zonder krik, of anders assteunen Snap zelf ook niet dat mensen onder hun auto durven kruipen als deze op een standaard krik staat.
K Klopper Loopt hier de deur plat 27 aug 2012 #865 Een fatsoenlijke garagekrik (2.5T) waarmee ik tenminste sneller en veiliger m'n auto de lucht in krijgt...
Een fatsoenlijke garagekrik (2.5T) waarmee ik tenminste sneller en veiliger m'n auto de lucht in krijgt...
S sw_reijnders Forumbewoner 27 aug 2012 #867 @Klopper wrote:Een fatsoenlijke garagekrik (2.5T) waarmee ik tenminste sneller en veiliger m'n auto de lucht in krijgt... gelijk ook een paar as-steunen erbij gekocht??? nooit je auto op de krik laten staan als je er onder kruipt.
@Klopper wrote:Een fatsoenlijke garagekrik (2.5T) waarmee ik tenminste sneller en veiliger m'n auto de lucht in krijgt... gelijk ook een paar as-steunen erbij gekocht??? nooit je auto op de krik laten staan als je er onder kruipt.
K Klopper Loopt hier de deur plat 27 aug 2012 #869 Assteunen had ik gelukkig al een tijdje, berekend op 3T, dus daar maak ik me ook geen zorgen over Zelf ben ik niet zo gek om onder de auto te kruipen als deze op een krik staat te balanceren... Dan liever zonder krik, of anders assteunen Snap zelf ook niet dat mensen onder hun auto durven kruipen als deze op een standaard krik staat.
Assteunen had ik gelukkig al een tijdje, berekend op 3T, dus daar maak ik me ook geen zorgen over Zelf ben ik niet zo gek om onder de auto te kruipen als deze op een krik staat te balanceren... Dan liever zonder krik, of anders assteunen Snap zelf ook niet dat mensen onder hun auto durven kruipen als deze op een standaard krik staat.
Y yentl5552 Post best veel 29 aug 2012 #873 ZAP accu 75ah bij de N'opel dealert gekocht. starten als een malle :wors
C CAlberts Loopt hier de deur plat 30 aug 2012 #878 Niet gekocht, maar gekregen voor mijn verjaardag king: 3-knops klapsleutel conversiesetje en Haynes handboek
Niet gekocht, maar gekregen voor mijn verjaardag king: 3-knops klapsleutel conversiesetje en Haynes handboek
Y yentl5552 Post best veel 29 aug 2012 #879 ZAP accu 75ah bij de N'opel dealert gekocht. starten als een malle :wors
Y yzf1kr Komt hier geregeld 30 aug 2012 #880 Poetsbeurt voor de Vec. Morgen op vakantie en heb zelf geen tijd om hem van binnen en buiten te poetsen.
Poetsbeurt voor de Vec. Morgen op vakantie en heb zelf geen tijd om hem van binnen en buiten te poetsen.