wim-v6 Forumbewoner 4 feb 2015 #3.081 Denk ze van de Isuzu 1.5TD ook wat gaar aan het worden zijn de Gloeiers. Moest laats bijna 2 slagen maken om aan te slaan (buitentemp -3,5) ben ik niet gewend van het beestje
Denk ze van de Isuzu 1.5TD ook wat gaar aan het worden zijn de Gloeiers. Moest laats bijna 2 slagen maken om aan te slaan (buitentemp -3,5) ben ik niet gewend van het beestje
D DelanoDevi Komt weleens kijken 30 jan 2015 #3.083 @Wess1988 wrote:Leuk prijsje? Of zijn die dingen nog duur? Als de kleine er is wil ik ze ook aanschaffen. Leuk voor kinderfilmpjes en zo. Voor 199,- 2 stuks dus is te doen. Ja wij hebben het ook voor de kids!
@Wess1988 wrote:Leuk prijsje? Of zijn die dingen nog duur? Als de kleine er is wil ik ze ook aanschaffen. Leuk voor kinderfilmpjes en zo. Voor 199,- 2 stuks dus is te doen. Ja wij hebben het ook voor de kids!
T Turbo-Dreams Komt weleens kijken 4 feb 2015 #3.084 Indaad wim, normaal aankomen en lopen. Ook nieuwe buitenspiegels besteld
S Seth Loopt hier de deur plat 6 feb 2015 #3.085 Heb de mijne gekocht op 7um en heb ze nog steeds :thumb
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 30 jan 2015 #3.088 Leuk prijsje? Of zijn die dingen nog duur? Als de kleine er is wil ik ze ook aanschaffen. Leuk voor kinderfilmpjes en zo.
Leuk prijsje? Of zijn die dingen nog duur? Als de kleine er is wil ik ze ook aanschaffen. Leuk voor kinderfilmpjes en zo.
wim-v6 Forumbewoner 4 feb 2015 #3.091 Denk ze van de Isuzu 1.5TD ook wat gaar aan het worden zijn de Gloeiers. Moest laats bijna 2 slagen maken om aan te slaan (buitentemp -3,5) ben ik niet gewend van het beestje
Denk ze van de Isuzu 1.5TD ook wat gaar aan het worden zijn de Gloeiers. Moest laats bijna 2 slagen maken om aan te slaan (buitentemp -3,5) ben ik niet gewend van het beestje
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 7 feb 2015 #3.092 Seth ??? FOTO :jerry :jerry :jerry Met de spiegels verdwijnt het lijnenspel van de vectra :cry Maar als jij het maar mooi vind
Seth ??? FOTO :jerry :jerry :jerry Met de spiegels verdwijnt het lijnenspel van de vectra :cry Maar als jij het maar mooi vind
S Seth Loopt hier de deur plat 7 feb 2015 #3.093 Heb mijn auto lange tijd niet gestofzuigt en gepoetst dus de matten zien er eigelijk nu niet uit... Maar bij deze: Goede kwaliteit en als je er met de stofzuiger overgaat nog steeds diep zwart :jerry Grtz Seth
Heb mijn auto lange tijd niet gestofzuigt en gepoetst dus de matten zien er eigelijk nu niet uit... Maar bij deze: Goede kwaliteit en als je er met de stofzuiger overgaat nog steeds diep zwart :jerry Grtz Seth
T Turbo-Dreams Komt weleens kijken 4 feb 2015 #3.094 Indaad wim, normaal aankomen en lopen. Ook nieuwe buitenspiegels besteld
S Seth Loopt hier de deur plat 6 feb 2015 #3.095 Heb de mijne gekocht op 7um en heb ze nog steeds :thumb
T Turbo-Dreams Komt weleens kijken 7 feb 2015 #3.096 Ja, ALS je er met de stofzuiger over gaat Maar nette matjes hoor! :thumb
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 14 feb 2015 #3.097 2 OPC eindstukken voor mijn vectra voor 40 euro. Nooit gebruikt en als nieuw. Nu hopen dat ik niet opgelicht wordt hehe.
2 OPC eindstukken voor mijn vectra voor 40 euro. Nooit gebruikt en als nieuw. Nu hopen dat ik niet opgelicht wordt hehe.
R remutr Loopt hier de deur plat 14 feb 2015 #3.100 Als het uit België komt zou dat niet zo snel gebeuren, nooit problemen mee gehad.