S Seth Loopt hier de deur plat 6 dec 2011 #181 Je hebt een Corsa gekocht voor je Vectra... :hmmz Nou die had ik niet zien aankomen Mooi machientje btw
Je hebt een Corsa gekocht voor je Vectra... :hmmz Nou die had ik niet zien aankomen Mooi machientje btw
T TWA Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #182 @Seth wrote:Je hebt een Corsa gekocht voor je Vectra... :hmmz Nou die had ik niet zien aankomen Mooi machientje btw Hahahaha weer eens wat anders, niet? Thanx 4 the compliment, rijd heeeel anders dan de vec en vooral de ruimte...maar ach, heb wat over voor mn vec. king:
@Seth wrote:Je hebt een Corsa gekocht voor je Vectra... :hmmz Nou die had ik niet zien aankomen Mooi machientje btw Hahahaha weer eens wat anders, niet? Thanx 4 the compliment, rijd heeeel anders dan de vec en vooral de ruimte...maar ach, heb wat over voor mn vec. king:
T TWA Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #183 @Seth wrote:Je hebt een Corsa gekocht voor je Vectra... :hmmz Nou die had ik niet zien aankomen Mooi machientje btw Hahahaha weer eens wat anders, niet? Thanx 4 the compliment, rijd heeeel anders dan de vec en vooral de ruimte...maar ach, heb wat over voor mn vec. king:
@Seth wrote:Je hebt een Corsa gekocht voor je Vectra... :hmmz Nou die had ik niet zien aankomen Mooi machientje btw Hahahaha weer eens wat anders, niet? Thanx 4 the compliment, rijd heeeel anders dan de vec en vooral de ruimte...maar ach, heb wat over voor mn vec. king:
S Seth Loopt hier de deur plat 9 dec 2011 #186 - Centreerringen 66,6>56,6 voor men velgen - Eyelids - Verlagingsset KW Variant 2 Grtz Seth
S Seth Loopt hier de deur plat 9 dec 2011 #187 - Centreerringen 66,6>56,6 voor men velgen - Eyelids - Verlagingsset KW Variant 2 Grtz Seth
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 6 mrt 2012 #188 Goed bezig. Wanneer zien we de foto's? Ook even foto's van de lampen maken voordat je deze behandeld he.
Goed bezig. Wanneer zien we de foto's? Ook even foto's van de lampen maken voordat je deze behandeld he.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 6 mrt 2012 #189 Goed bezig. Wanneer zien we de foto's? Ook even foto's van de lampen maken voordat je deze behandeld he.
Goed bezig. Wanneer zien we de foto's? Ook even foto's van de lampen maken voordat je deze behandeld he.
S sander2.5v6 Komt hier geregeld 25 okt 2012 #192 Led lampjes werken niet omdat de + en de - verkeert om zitten in de vectra mistlamp aansluiting, even omdraaien en het werkt. Had zelf ook eens een setje maar daar komt poep licht uit!!! Toen maar weer halogeen lampie :thumb
Led lampjes werken niet omdat de + en de - verkeert om zitten in de vectra mistlamp aansluiting, even omdraaien en het werkt. Had zelf ook eens een setje maar daar komt poep licht uit!!! Toen maar weer halogeen lampie :thumb
S sander2.5v6 Komt hier geregeld 25 okt 2012 #193 Led lampjes werken niet omdat de + en de - verkeert om zitten in de vectra mistlamp aansluiting, even omdraaien en het werkt. Had zelf ook eens een setje maar daar komt poep licht uit!!! Toen maar weer halogeen lampie :thumb
Led lampjes werken niet omdat de + en de - verkeert om zitten in de vectra mistlamp aansluiting, even omdraaien en het werkt. Had zelf ook eens een setje maar daar komt poep licht uit!!! Toen maar weer halogeen lampie :thumb
J jos e Komt weleens kijken 25 okt 2012 #194 ik heb van die flatblade wisser gemonteerd van jawel de lydle (of hoe je het mag schrijven) en ik moet zeggen ze doen het toch best goed voor die 15 euro heb al eens een paar jaar geleden van die goedkope wissers gehad en dat was bagger maar deze wissen goed en geluidloos
ik heb van die flatblade wisser gemonteerd van jawel de lydle (of hoe je het mag schrijven) en ik moet zeggen ze doen het toch best goed voor die 15 euro heb al eens een paar jaar geleden van die goedkope wissers gehad en dat was bagger maar deze wissen goed en geluidloos
J jos e Komt weleens kijken 25 okt 2012 #195 ik heb van die flatblade wisser gemonteerd van jawel de lydle (of hoe je het mag schrijven) en ik moet zeggen ze doen het toch best goed voor die 15 euro heb al eens een paar jaar geleden van die goedkope wissers gehad en dat was bagger maar deze wissen goed en geluidloos
ik heb van die flatblade wisser gemonteerd van jawel de lydle (of hoe je het mag schrijven) en ik moet zeggen ze doen het toch best goed voor die 15 euro heb al eens een paar jaar geleden van die goedkope wissers gehad en dat was bagger maar deze wissen goed en geluidloos
S Seth Loopt hier de deur plat 25 okt 2012 #198 LED-Lichten voor mistlamp, geven die evenveel licht als een gewone halogeen dan? Grtz Seth
S Seth Loopt hier de deur plat 25 okt 2012 #199 LED-Lichten voor mistlamp, geven die evenveel licht als een gewone halogeen dan? Grtz Seth