Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Dolby wrote:Ik ga aankomend mijn zomer banden terug monteren. Maar eerst even mijn piepend geluid rechtsachter gaan oplossen. :fy1
Heb ook eens piepgeluid bij de blokken achter gehad: hadden ze in de garage de veertjes verkeerd om gemonteerd, met de bolle kant naar de schijf waardoor het metaal van het veertje de schijf na een paar duizend km begon te raken....
@midnight black. bedankt voor je informatie was het maar bij mij ook het geval. Maar helaas bij mij zitten de veertjes goed gemonteerd.
@midnight black wrote:@Dolby wrote:Ik ga aankomend mijn zomer banden terug monteren. Maar eerst even mijn piepend geluid rechtsachter gaan oplossen. :fy1
Heb ook eens piepgeluid bij de blokken achter gehad: hadden ze in de garage de veertjes verkeerd om gemonteerd, met de bolle kant naar de schijf waardoor het metaal van het veertje de schijf na een paar duizend km begon te raken....
Heb voor mijn Zafira een nieuw (rechtsvoor) wielnaaf met ABS sensor besteld 5 dagen geleden en het het pakketje net binnen gekregen dus morgen monteren. :thumb
Hopelijk ben ik dan verlost van het af en toe branden van de Tractioncontrol en ABS lampje.