Het is al weer ff een tijdje geleden dat ik hier gepost heb maar heb weer een paar "updates" waar van 1 eigelijk geen update is maar goed :jeuk
Vanmorgen had ik om 09:15 een afspraak bij Carglass in Groningen omdat er 3 kleine sterretjes in mijn raam zaten/zitten.
In combinatie met de nieuwe ruiterwissers actie was dit een mooie kans om 2 vliegen in 1 klap te slaan...sterretjes gevult en nieuwe BOSCH TWIN ruitenwisserbladen.Mijn ouwe ruitenwisserbladen waren dan ook wel erg uitgedroogt en streepte daardoor erg veel.
Deze Bosch TWIN bladen maken het zicht 100x beter.
ook ff 2 foto's gemaakt:
Nu de "echte update" :
Gistere werd ik gebelt door Oscar dat eindelijk de zafira binnen was op de sloop waar zijn broer werkt en omdat ik nog wat dingen zocht vanmiddag gelijk even heen geweest en wat dingen gescoort.
accu tas:
mistlamp Links:
mistlamp Rechts:
en de bumpergril met mistlamp gaten en temperatuur sensor + windgeleider voor in de voor portieren:
Ookheb ik de CV bedieningsmotor uit de linker achterdeur gehaald omdat die van mij stuk is dus die ga ik nog ff testen, anders ligt het aan de kabelboom in de deur denk ik.
straks eerst en nieuwe apk erop en daarna alles in/op bouwen.
Ik moet nog een paar dingen hebben dus van de week of volgende week nog maar weer ff heen.
Foto's van na de montage post ik als het klaar is.
gr. Paul
De rest van de vorige updates kun je hier vinden mocht je nieuwschierig zijn:
viewtopic.php?f=27&t=175125