Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag even naar de sloop geweest rondsnuffelen. Was eigenlijk op zoek naar een splitter van een zafira a maar er stond geen zafi met voorbumper dus toen even verder gekeken. Kwam toen een andere tegen, lag voor een seat cordoba maar geen idee of ie daar ook daadwerkelijk van is.
vanavond even half uurtje geknutseld en gesneden et voila:
Hiervoor had ik 2 originele corsa splitters onder elkaar geplaatst maar vind dit toch wel wat mooier staan
En ja de olie plekjes,, mn kleppendekselpakking moet nog vervangen worden. Heb deze ook vanmiddag ook gehaald en moet eigenlijk ook nog deze week gebeuren.
@.B4R7. wrote:vandaag even naar de sloop geweest rondsnuffelen. Was eigenlijk op zoek naar een splitter van een zafira a maar er stond geen zafi met voorbumper dus toen even verder gekeken. Kwam toen een andere tegen, lag voor een seat cordoba maar geen idee of ie daar ook daadwerkelijk van is.
vanavond even half uurtje geknutseld en gesneden et voila:
Hiervoor had ik 2 originele corsa splitters onder elkaar geplaatst maar vind dit toch wel wat mooier staan
En ja de olie plekjes,, mn kleppendekselpakking moet nog vervangen worden. Heb deze ook vanmiddag ook gehaald en moet eigenlijk ook nog deze week gebeuren.
Vandaag even een betere foto gemaakt :wub
Is van onder nog n klein beetje krom, iemand enig idee of ik dat met n fohn een beetje recht kan buigen?
Dat zou ik proberen ja, mooiste is goed warmmaken (niet dat het gaat stinken, dat is net wat te) en af laten koelen in de juiste vorm. Misschien even tussen 2 latten klemmen met de houtklem.
Vandaag m'n zondag bestelde flatblades binnen gekregen en gemonteerd. Staat beter, zijn lichter en bij de volgende regenbui zullen we zien of ze ook beter wissen