@tamiya wrote:Gister bezig geweest om hoofdsteunen in achterbank te bouwen. Gaten had ik snel gevonden, even sneetje erin en toen was het klaar. Maar toen begon de ellende...
De kokertjes die ik bij de hoofdsteunen had gekregen pastte wel in de gaten, maar bleken veels te diep in de bank weg te zakken. Bovendien liepen de hoofdsteunen erg stroef door de kokertjes(de lengte van de kokertje is te lang dit i.c.m. de ronde pennen aan de hoofdsteunen). Dus naar de sloop geweest, allerlei soorten hoofdsteunenkokertjes meegenomen. Allemaal niks :hmmz
Dus ik denk dat ik andere kokertjes moet hebben, ik dacht zelf aan zoiets:
Dus kokertjes die iets korter zijn, en waarbij dat weerhaakje(welke achter frame van de achterbank blijft hangen) iets lager op het kokertje zit.
De kokertjes uit de achterbank, waar ik de hoofdsteunen uit heb gehaald, mocht ik niet meenemen, omdat de sloper de achterbank nog los wou verkopen.
Weet iemand welke auto's deze toevallig zitten of heeft iemand toevallig nog een paar liggen?
Nu kwam ik op een hele mooie website, genaamd opelclassicparts.com dit tegen:
http://opel-classicparts.com/abschlussfuehrungshuelse-26984.html
Zijn dit de goede kokertjes voor mijn hoofdsteunen? Ab FG-Nr. W3000001 / W4000116 / W6000001 zegt mij niks :hmmz