Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha nou je het zegt, ik heb ook nog een achterbumper liggen. Hoogglans zwart met een gat erin voor een trekhaak. Zat bij de trekhaak die ik toen kocht, in de garage gelegd en nooit meer aan gedacht. Moet hem maar eens op mp zetten
nieuwe speakers voor in de deurpanelen gebouwd, en gevloekt wederom op mijn elektronisch raammechanisme. Heb nu aan mijn linkerraam 2 mm speling en weet niet hoe het eruit te krijgen is :argue
En vandaag even de Cruise control ingebouwd, met dank aan de handleidingen van WIm-v6 en baas J
Bevestiging aan de gasklep:
De unit:
En de remlichtschakelaar op de koppeling, dat was nog de grootste klus. Schakelaar moest intern even omgebouwd worden voor het gewenste resultaat. Anders kon je alleen de cruise gebruiken als je de koppeling intrapte, moet juist andersom zijn.
Mijn Remtrommels weer een fris kleurtje gegeven, eerst ff kaal geborsteld, geschuurd, ontvet, een roestwerend middel en primer aangebracht en het uiteindelijke kleurtje gegeven: