Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ff nieuwe ruitenwisser gemonteerd, plus lampjes vervangen van mn achterlicht. Die waren stuk.
Daarnaast net de half gare supersprint middendemper vervanger ertussen weg en een nieuwe Sebring soundpipe gemonteerd. Alles nu weer gasdicht en een uber geluid :wors
EN ik heb ook nog mn Dietrich RS bumper in de kleur gespoten.
(vrijdag mn achterbumper schuren en in kleur spuiten.
Dan in het weekend mn wielkast randen schuren en in kleur spuiten.
En dan ook nog binnenkort ff mn FK schroefset monteren, maar pas nadat de RS bumper erop zit zodat ik weet tot hoever ik naar beneden kan )
Gister via de rechterkant van de auto onder alle panelen langs een nieuwe audiokabel getrokken.
Ligt nu een mooie box achterin die ook nog goed werkt :angel
Ben van plan vandaag nog even te kijken naar een probleem met de luchtrooster (deze blijft niet op vaste stand maar zakt naar beneden waardoor ik niet meer koel blijf).
bezig met koppakking vervangen en dan er achter komen dat je de ringetjes bij de kopbouten bent vergeten grrrrrrrrr.ken ik weer nieuwe kopbouten halen morgen vroeg
@bluethunder: Da's balen!!! zijn jullie er dadelijk of vanaf morgen weer???
Ontwaak net uit m'n Deutschland aufwiedersehn roes, heb op de nieuwstraat/neustrasse feest gevierd.Net als alle dagen dat Nederland speelde, gekkenhuis daar, check Youtube voor filmpjes, zie je mij ook vaker langs cruisen met m'n kidzz)
Succes met je werkzaamheden en groet de Doctor voor me!