Ik heb nog niets gedaan met de Corsa.
Mogelijk dat ik hem vanmiddag door de wasstraat ga halen. Dat heeft een reden, nee geen luiheid om het met de hand te doen maar meer dat we konden sparen bij het benzinestation hier voor een gratis wasbeurt vanaf Augustus en gratis is bij ons Hollanders altijd welkom he.
Het probleem is echter dat ik de auto een kleine 2 jaar in bezit heb en dit de eerste keer wordt dat ik hem door de wasstraat haal. Ik heb dus geen flauw idee hoe het werkt met de antenne op een Corsa C. Natuurlijk kun je naar buiten lopen en proberen om hem in te schuiven, maar ik heb liever geen halve antenne in de hand omdat die afgebroken is op de een of andere manier.
Vandaar dat ik hier even wilde vragen of de antenne van een Corsa C zo in te schuiven is, of dat je bij dit type de kans loopt als je doordrukt als het wat stroever gaat dat je hem dan in je hand hebt in meerdere stukken?? Als de vorige eigenaar hem ook nooit door de wasstraat heeft gehaald zou het wel eens bijzonder stroef kunnen gaan en dan merk je pas te laat op dat je hem niet kunt inschuiven.
EDIT: Laat maar. Ik ben er zelf inmiddels al achtergekomen dat het geen telescoopantenne is zoals dat in de volksmond genoemd wordt volgens mij. Ofwel met andere woorden, ik vrees dat er een schroevendraaier aan te pas zal moeten komen en dat heb ik van te voren gezegd, dat weiger ik....