Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag m'n Corsa ff een beurt gegeven. Eerst de olie, bougies, pollenfilter en luchtfilter vervangen en koelvloeistof bijgevuld. Daarna beide remklauwen losgehaald, schoongemaakt en nieuwe remblokken gemonteerd. Ook nog andere luidsprekers in de deuren ingebouwd en als laatste een ledje gemonteerd boven de asbak die met de verlichting aan en uit schakelt. Was wel een productieve dag.
Morgen krijg ik m'n Kamei armsteun en antraciet kleurig radio inbouwframe binnen en dan kunnen die er ook in.
vandaag wezen kijken voor een ander (wit) kentekenverlichtingkapje voor mijn achterbumper van de B want de huidige was geel uitgeslagen en hoekje van kapot, thuis gekomen schijnt ie helemal niet te passen.... :wtf alsof er verschil zit in model achterbumpers van de B...
Wat een geluid icm de powerbox. Net een subaru. Geeft alleen veel geluid als je je gaspedaal dieper intrapt. Reageert dus op een verhoogde luchtstroom. Als je lekker rustig rijdt dus geen klereherrie. Was een belangrijk punt voor mij.
Vandaag de set Focal K2 power 165kr ingebouwd, wat een geluid komt daaruit.
Van te voren de deuren gedempt en ringen gefreesd uit mdf (ingesmeerd met silicone kit tegen water). Deurbak moest wel wat naar voren komen aangezien de focals niet ondiep zijn.