Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag de zetelverwarming aangesloten en deze werkt heel goed.Alsook maar meteen een Speed Visio (Valeo) gemonteerd,kan ik mijn snelheid aflezen op de voorruit zoals bij Citroen.En de volgende updates liggen ook al klaar.
Vandaag de remmen rondom maar eens even aangepakt!
Nieuwe schijven en blokken voor, en nieuwe remschoenen achter. Corsaatje ankerd weer als een nieuwe
Nog 2 dingen op de "thing`s to do" list; nieuwe schokdempers achter,en een nieuw uitlaatje...
Voor de uitlaat zou ik wel iets sportievers willen,maar daar ben ik niet zo in thuis. Ik lees wel eens termen zoals "groep N" of Groep A" maar ik zou niet weten wat het verschil is,of wat het inhoud. En dat zit je ook nog met de katalisator denk ik? Die mag/kan je er volgens mij niet zomaar onderuit knikkeren?
Groep N is originele diameter, iets rond de 54mm geloof ik. Groep A is een slag groter en past niet op je originele middendemper, Groep A is namelijk 63mm.
Voor de rest zou ik enkel een einddempertje plaatsen, is ook wat makkelijker door de APK te krijgen
edit: Ik heb zojuist de Corsa even afgespoeld met de hogedruk en wat olie bijgevuld:sleeping
Ik heb bij mij die grote gaten nog niet dichtgeplakt, dat stomme plastic zit er nog tussen. Zal wel een bakkie schelen als dat weg is denk ik? Waar had jij dat spul gekocht als ik vragen mag.
[rquote=1842720&tid=120438&author=DarkNL08]Groep N is originele diameter, iets rond de 54mm geloof ik. Groep A is een slag groter en past niet op je originele middendemper, Groep A is namelijk 63mm.[/rquote]
Groep N is origineel qua diameter, maar dan een verbeterde / sportievere versie. In het geval van de Corsa, 45mm.
Groep A is wat volgens de homologatie voor dat voertuig is toegestaan in de groep A, dat kunnen verschillende diameters zijn, in het geval van de Corsa in principe 63mm idd.
[rquote=1846968&tid=120438&author=DarkNL08]GRRRRR!!! Kom ik bij de parkeerplaats.... heeft een OETLUL zijn wagen in mijn linker zijscherm geparkeerd
Geen briefje natuurlijk.... uke[/rquote]
Ja dat is zonde zeg! Hangen er geen camara's ofzo?
Zowel en je hebt de dader voel je ineenkeer artikel 4.2.5 regel 25 opkomen