Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren de pakking vernieuwd van het spruitstuk en een paar dagen terug de kokerbalken gerestaureerd, morgen nieuwe remblokken erop en dan kan hij weer gekeurd worden
vanmorgen dacht ik naar m'n werk te kunnen gaan:fy1dikke 20 tot 30cm sneeuw hier in ZuidLaagOost Limburg. Dus eerst auto uitgraven en rondom ook weg gehaald, starten en rustig rollen, dacht ik.
Verder dan 'n metertje of 3 kwam ik niet! (en dat in 'n kwartier) was ook niemand wakker om 06:20 om te helpen 'm terug te duwen, gelukkig werd m'n vrouwtje wakker van 't brullen van de Corsa zodat zij achter 't stuur kon plaatsnemen en ik hem terug op z'n plek kon duwen.
Hier in Kerkrade sneeuwt 't al sinds gisteren in de namiddag en ze verwachten dat 't tot vanavond gaat duren. Had ik hem nou maar iets omhoog geschroefd voor dat 't sneeuwde
[rquote=1821057&tid=120438&author=wim-v6]Me buitentemp sensor kapot gemaakt door met de Combo door sneeuwbulten van dik 20 a 30 CM (iig tot hoogte kentekenplaat) te raggen.
geeft nu ergens tussen de -19 en -35 graden aan, en af en toe streepjes
Willem
[/rquote]
en weer geopereerd.
Bleek een draadbreukje net boven de stekker van de sensor.
Corsa voledig sneeuw vrij gemaakt stond al sinds Woensdag stil. En bougies maar eens vervangen 1ne zat wat olie op nooit zo goed. Loopt nu weer als een zonnetje.