N nova.... Forumbewoner 18 okt 2010 #181 Gebakken aardappels met bloemkool en 2 filelapjes ... en komkommers in zoetzuur,toetje slagroomvla!
I ikdenman Loopt hier de deur plat 19 okt 2010 #182 zelf gebakken pannekoeken met poedersuiker :thumbup
A arjontje Forumbewoner 20 okt 2010 #184 Gister bami pangang Vandaag geen idee, we gaan naar de autovakbeurs in Hardenberg. Voor de kenners weten dat er daar genoeg te eten is. :angel
Gister bami pangang Vandaag geen idee, we gaan naar de autovakbeurs in Hardenberg. Voor de kenners weten dat er daar genoeg te eten is. :angel
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 20 okt 2010 #185 vette bek natuurlijk! krokette frikandelleee :thumbup:thumbup
T Ted Desot Komt weleens kijken 20 okt 2010 #187 origineel gepost door asconahobbyist heb net als een gourmet schotel in elkaar geflanst. Kaarsje op tafel en een goed wijntje gaan we straks het vrouwtje eens verassen Ik hoop voor je vrouwtje dat je veRRassen bedoelt :jerry
origineel gepost door asconahobbyist heb net als een gourmet schotel in elkaar geflanst. Kaarsje op tafel en een goed wijntje gaan we straks het vrouwtje eens verassen Ik hoop voor je vrouwtje dat je veRRassen bedoelt :jerry
A arjontje Forumbewoner 24 okt 2010 #193 biefstuk met aardappel gratin, en een mona griesmeel pudding na.
E egje Post best veel 25 okt 2010 #194 Rode bieten met gebakken aardappels en een speklapje met vla toe. :thumbup
F funkycorsa Post best veel 25 okt 2010 #195 origineel gepost door bettus accu stampot rauw andijvie met een gehaktbal lkkr met kruidenbouillon :thumbup
origineel gepost door bettus accu stampot rauw andijvie met een gehaktbal lkkr met kruidenbouillon :thumbup
N nova.... Forumbewoner 25 okt 2010 #196 aardappels,bloemkool,prei en vlees en komkommers in zoetzuur.. Monatoetje Dame Blanche
A Ascona19 Komt weleens kijken 25 okt 2010 #197 Lekker aardappels met rode kool en twee tartaartjes. Mvg michel.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 27 okt 2010 #198 aangezien ik vandaag aangenomen ben voor een nieuwe baan gaan we dat even vieren. Dus,ik heb een gourmetschoteltje gemaakt,lekker stokbroodje met kruidenboter in de oven zitten en een lekker flesje bubbeltjes koud liggen. dat wordt genieten tot een uurtje of 9 denk!:jerry
aangezien ik vandaag aangenomen ben voor een nieuwe baan gaan we dat even vieren. Dus,ik heb een gourmetschoteltje gemaakt,lekker stokbroodje met kruidenboter in de oven zitten en een lekker flesje bubbeltjes koud liggen. dat wordt genieten tot een uurtje of 9 denk!:jerry
E egje Post best veel 27 okt 2010 #199 Gefeliciteerd met je niewe baan, en laat het je smaken. Spruitjes met een karbonade gebakken aarsappels en ijs toe.
Gefeliciteerd met je niewe baan, en laat het je smaken. Spruitjes met een karbonade gebakken aarsappels en ijs toe.