B brobbel1 Loopt hier de deur plat 23 sep 2010 #121 stampot boerenkool met worst spek en paddestoelen. was toch herfst weer de laaste dagen en net vandaag weer niet.
stampot boerenkool met worst spek en paddestoelen. was toch herfst weer de laaste dagen en net vandaag weer niet.
E egje Post best veel 23 sep 2010 #122 gemengde sla met aardappels erwten en een karbonade met hopjesvla toe.
N nova.... Forumbewoner 23 sep 2010 #124 4 Broodjes en 1 crossaint Beleg Unox snackballen in sate saus....... Garnalensalade en suiker
N nova.... Forumbewoner 25 sep 2010 #128 slaatje met surmisticks en paling en garnalen en een ei en stokbrood als toetje stragetella ijs ... da met die chocoladebolletjes en slagroom:wors
slaatje met surmisticks en paling en garnalen en een ei en stokbrood als toetje stragetella ijs ... da met die chocoladebolletjes en slagroom:wors
H harryastra Post best veel 27 sep 2010 #130 Aardappels, worteltjes met groentesausje en een biefstuk. Met een vlaflip als toetje. (morgen hetzelfde, woon op mezelf en kook vaak voor 2 dagen)
Aardappels, worteltjes met groentesausje en een biefstuk. Met een vlaflip als toetje. (morgen hetzelfde, woon op mezelf en kook vaak voor 2 dagen)
N nova.... Forumbewoner 29 sep 2010 #132 frietje smikkelsaus en een del speciaal + een blikje ijsthee en half toetje caramel met slagroom :afro
frietje smikkelsaus en een del speciaal + een blikje ijsthee en half toetje caramel met slagroom :afro
Y ytzen Komt weleens kijken 29 sep 2010 #133 haha lekkere boereomelet op 4 stukken brood en 3 gehaktballen met mayo en mosterd
wim-v6 Forumbewoner 3 okt 2010 #135 Gister op heb ik op mijn houtkachel bereidde hamburgers en Worsten op: Willem
N nova.... Forumbewoner 4 okt 2010 #137 Bij me zus geeten, aardappels,andijvie,spruitjes,sperziebonen en een gehaktbal... toetje mini magnum.
Bij me zus geeten, aardappels,andijvie,spruitjes,sperziebonen en een gehaktbal... toetje mini magnum.
G GidoR Komt weleens kijken 4 okt 2010 #138 Vanmiddag als ontbijt een frikandel broodje van Bakker Bart king:
N nova.... Forumbewoner 5 okt 2010 #139 net 4 file alla minute lapjes met 3 sneen brood en een blik je cola De 5de is voor morgen
A arjontje Forumbewoner 5 okt 2010 #140 karbonade met rostie rondjes gevuld met kaas. Dat laatste was niet echt een succes.